Gå til innhold

Kjedelig å suge kuk...?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det har blitt grusomt kjedelig å suge mannen. Blir ikke tent av det, og jeg mister piffen av å gjøre det fordi det blir en pause i hele sexen. Han elsker det så jeg gjør det jo. Iblant. Men det er mye skjeldnere enn før. 

Han slikker meg egentlig ganske ofte. Og han liker det. 
Vet ikke hva det er, bare synes tanken på å putte et kjønnsorgan i munnen min har blitt hanske ekkel. Tenkte ikke sånn på det før. 

Og OM jeg skulle gjøre det så må han være nyvasket, blir kvalm om han ikke har dusjet siden i morges eller dagen før. Er veldig følsom på smaken/lukten av sur pikk. 

hva ville dere gjort? Sluttet helt? Eller gjort det likevel for å glede mannen? 

jeg er veldig glad i han, bare så det er sagt. Og han tenner meg på andre måter. Selv om sexlysten har dabbet noe av i det siste. Så er han fortsatt den eneste jeg vil ha. 

Anonymkode: 85ec6...30c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som om du er villig til å jobbe for forholdet. Tror du at det er så veldig festlig å slikke deg da? Det er bare noe man gjør når man har sex for å tilfredsstille partneren. 

Anonymkode: 96f27...ee0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som om du er villig til å jobbe for forholdet. Tror du at det er så veldig festlig å slikke deg da? Det er bare noe man gjør når man har sex for å tilfredsstille partneren. 

Nei. Han gjør det fordi han liker det. Sånt merker man. 
Jeg VIL jo like det, men greier det ikke. 

Føler bare jeg vil bli fortest mulig ferdig når jeg holder på. Og når jeg da blir ferdig er jeg veldig letta for da kan jeg vente en stund til enste gang. 
Jeg liker det bare ikke. 
Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei. Han gjør det fordi han liker det. Sånt merker man. 
Jeg VIL jo like det, men greier det ikke. 

Føler bare jeg vil bli fortest mulig ferdig når jeg holder på. Og når jeg da blir ferdig er jeg veldig letta for da kan jeg vente en stund til enste gang. 
Jeg liker det bare ikke. 
Ts 

Ok, hva med sexolog? Du skrev at du ikke likte smaken hvis han ikke var nydusjet da bør du i alle fall KREVE at han skal være nyvasket hvis han vil ha blowjob. Hvis du forbinder suging med vond smak så er det ikke rart at du kvier deg. 

Ingen vask ingen sug. Kanskje det blir bedre da`?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med prosessen videre. Når han finner ut at du egentlig ikke gidder ditt og datt. Det blir fort kjølig da. 

Anonymkode: 4b0fb...6d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva det er, bare synes tanken på å putte et kjønnsorgan i munnen min har blitt hanske ekkel. Tenkte ikke sånn på det før. 

Og OM jeg skulle gjøre det så må han være nyvasket, blir kvalm om han ikke har dusjet siden i morges eller dagen før. Er veldig følsom på smaken/lukten av sur pikk. 

Men det samme gjelder jo for de aller fleste menn også, liker jo ikke å gjøre dette med urenslige kvinner. For å si det slik kjæresten min hadde aldri fått gjort dette med meg som mann om jeg ikke var nyvasket. Et sted går grensen. Jeg liker å gjøre det med min kvinne fordi hun nyter det, og det er ekstremt opphissende å se henne bygge seg opp mot orgasme og det gir henne denne nytelsen. Men jeg for ikke lov å gjøre det med henne heller, om hun ikke er ny dusjet. Renslighet er et must ved slike aktiviteter.

Anonymkode: 3ad3c...1d9

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det bare ikke.

Da skal du heller ikke gjøre det! Jeg liker å gjøre det med min kjæreste, men å få det av henne? Helt greit, men ikke noe mere. Liker vanlig sex mye bedre. Så det er bare å si ifra om du ikke liker dette, og så må han akseptere det.

Anonymkode: 3ad3c...1d9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hovedpoenget er vel uansett å glede mannen... Finner du ingen glede/nytelse i å observere hans nytelse? Jeg mener svaret ligger der, du må like å se at du kan gi han så stor nytelse.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, LeneXCII skrev:

Hovedpoenget er vel uansett å glede mannen... Finner du ingen glede/nytelse i å observere hans nytelse? Jeg mener svaret ligger der, du må like å se at du kan gi han så stor nytelse.

Dette. Må vel være det mest avgjørende for å i det hele tatt ha sex 😂

Anonymkode: fc6fb...258

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tanken på å suge og starten, men om det drar ut i tid så blir det kjedelig. Jeg tenker ofte på helt andre ting, men gjør tydeligvis en god jobb for han pleier å si "det er så deilig når du virkelig vil suge" ol. Jeg også mister tenningen om jeg holder på lenge, hvis ikke han tar på meg samtidig da. 

Anonymkode: a0101...b9e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker tanken på å suge og starten, men om det drar ut i tid så blir det kjedelig. Jeg tenker ofte på helt andre ting, men gjør tydeligvis en god jobb for han pleier å si "det er så deilig når du virkelig vil suge" ol. Jeg også mister tenningen om jeg holder på lenge, hvis ikke han tar på meg samtidig da. 

Anonymkode: a0101...b9e

Det virker ikke som du er kåt på ham, rett og slett, at du bare liker det fysiske ved sexen. 

Anonymkode: fc6fb...258

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det for å glede mannen og digger at han liker det, men jeg syns det er kjedelig ja. Suger aldri noen jeg ikke elsker. Og i det jeg skrev det til det så slo det meg, kanskje du ikke elsker han lenger?

Anonymkode: ac6e9...dd2

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, LeneXCII skrev:

Helt enig !   Hans nytelse tenner meg, og omvendt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe å gjøre de den andre part liker. Sex er en totalpakke der en må ta og gi mener jeg. Det er viktig å glede den andre part. 

Anonymkode: 6f3e5...57e

Skrevet

Sex er gi og ta. Du skal ikke gjøre noe du ikke har lyst til. Men gjør man ingenting, så er det vanskelig å kreve noe "ekstraservice" tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Superkjedelig ja... jeg har oftere sugd på dager jeg ikke har vært spesielt kåt selv, for at hvertfall han skulle kose seg.

Jeg er glad i sex, glad i å gi og delta... Men å bli støl i nakken over en mann som ligger og ikke sier en eneste lyd, der han ligger på ryggen i senga. Nei, jeg får ikke mersmak av det dessverre.

Anonymkode: c2ad8...35c

Skrevet

Har du prøvd å slikke deilig våt mus isteden. Kanskje du synes det er spennende om du ikke liker å suge kuk. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det har blitt grusomt kjedelig å suge mannen. Blir ikke tent av det, og jeg mister piffen av å gjøre det fordi det blir en pause i hele sexen. Han elsker det så jeg gjør det jo. Iblant. Men det er mye skjeldnere enn før. 

jeg er veldig glad i han, bare så det er sagt. Og han tenner meg på andre måter. Selv om sexlysten har dabbet noe av i det siste. Så er han fortsatt den eneste jeg vil ha. 

Jeg hadde brutt ut av det forholdet. Det er ikke bare deg dette dreier seg, men dere. Når du da skal bestemme blir det feil ovenfor ham. Så gå videre og finn deg en som ikke ønsker noen suging.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg stnes det er kjedelig å gi komplimenter og kjærtegn. Ikke få meg til å begynne å snakke om hvor kjedelig husarbeide er!

Skrevet

Eneste gangen det er kjedelig å suge, er når jeg ikke har følelser for en fyr. Så ons folk får sjelden suging. Ellers elsker jeg det og vil mer enn gjerne gjøre utenfor senga også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...