Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke før idag at folk på tiltak skulle ha vært hjemme fra 12-26 mars...jeg jobber i apotek og sjefen har lagt opp til at d skal være oss to fremover for å unngå mest mulig av bytting av personal. Jeg har helsepersonell nummer pga den urdanningen jeg har. Frykter nav vil stoppe arb l trygden min nå når jeg har brutt regelen. Jeg er frisk og rask og ønsker gjerne å jobbe. Skrev på nav no at en veileder måtte ringe meg angående dette ... men jeg har ikke hørt noe. D er travelt på jobb å sitte en halvtime i kø på nav er jeg ikke interessert i da går d hardt utover hm som blir alene.

Anonymkode: a814c...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke få trekk for å være på tiltak nå, der du faktisk trengs og ønsker? å være. Det er ikke noe problem. De som egentlig er på tiltak skal krysse av for tiltak på meldekortet, så det vil uansett ikke synes om du har oppmøte eller ikke.

Du gjør en flott jobb! Håper arb.giveren din ser dette og tenker på deg når de skal ansette neste gang. 

Hilsen veileder på nav. 

Anonymkode: 57887...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag er d bursdagen min. Hadde en flott travel dag på jobb. Så ringte nav arb g min at jeg kun fikk jobbe ut dagen etter det sitte på rommet mitt til 27 mars. De tilbudte arb g å dekke 40% av lønn hvis arb g var interessert i å betale lønn d var de ikke. Så idag blir marsipan kaka jeg tok med på min trøst. Ble så lei meg og skuffet. 😭
Ts 

Anonymkode: a814c...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...