AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Hei Vet noen hvor man kan se denne filmen? Ser det nevnes at den skal være tilgjengelig for de med get-boks, altibox og telenor (var det vel, om jeg husker rett) - men vi har ikke noe tv-dekoder. Er det noen måte man kan se den på smart-tv/streame/se på dataen? Noen som vet? Det var nevnt i flere artikler at den ville bli tilgjengelig flere steder i løpet av kort tid, og strømming var nevnt. Tenker jo at det ikke er like vanlig med tv-dekodere lenger, så leit hvis vi som ikke har det ikke får sett den.. Anonymkode: d5f04...8d3 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har hørt at den skal vises på kino, men er ikke helt sikker. Vil også gjerne se den! Anonymkode: 2bdee...145
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at den skal vises på kino, men er ikke helt sikker. Vil også gjerne se den! Anonymkode: 2bdee...145 De valgte å legge den rett ut på nevnte dekodere (get, altibox og telenor) samme dag som den skulle hatt premiere på kino pga corona (kinoene er vel stengt?). Det ble sagt at den skulle legges ut flere steder, da den ansees som så viktig at alle bør få mulighet til å se den. Anonymkode: d5f04...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå