Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 Bare Davy Wathne får skravla seg ferdig nå så er det tid for Ally Ally Ally McBeal :-) Hubba Bubba! Milla
*Lillian* Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 skal nok kikke litt, men jeg gleder meg mest til ETTER Ally McBeal... Da får nemlig Ross vite at han skal bli pappa i Friends!!! :D :D
hjemmemamma Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Men hvordan er det TVNorge tenker, som sender CSI samtidig med Ally?? Hadde vi ikke hatt to tv`er i huset, hadde det blitt krangling mellom meg og min elskede hver eneste tirsdags kveld! De bør ta hensyn til folks husfred når de fastsetter sendeskjemaene.....
Gjest Starya Skrevet 10. september 2002 #4 Skrevet 10. september 2002 Det var nå ikke mye å skryte av.. Setter min lit til Rachels mage, jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #5 Skrevet 11. september 2002 dette var komisk. Gikk rett fra temaet om den 12- årige jenta som ikke var så kul lenger fordi hun hadde fått mage til dette om Ally.....
Gjest Missuganda Skrevet 11. september 2002 #6 Skrevet 11. september 2002 Begynner å bli lei av samme tema. Ally kan ikke finne seg mann....bla bla bla bla. Ugg, hvorfor kan de ikke variere litt i tema....begynner å bli sliten av dama....
Gjest Starya på jobb Skrevet 11. september 2002 #7 Skrevet 11. september 2002 Ja, serien var bedre før. Da hadde den mer 'schwung' over seg... Også denne episoden i går, der det dukker opp et kvinnfolk i nesten identisk situasjon som Ally var i i første episode... Har de sluppet helt opp for ideer tro? :-?
Litago Skrevet 11. september 2002 #8 Skrevet 11. september 2002 Ally McBeal serien blir dessverre bare dårligere og dårligere. Beklager å måtte skuffe dere. Jeg bor i utlandet og har derfor sett mange episoder som ikke er vist i Norge ennå. Til slutt gadd jeg ikke se på det lengre. Men reruns av gamle episoder er fremdeles like artige!
waco Skrevet 11. september 2002 #9 Skrevet 11. september 2002 Ja gjest, du har helt rett, vi skal ikke se bort ifra at Milla sitter med tolvåringen som hadde "tykkelseproblemer" og ser på Ally.... W Desverre er det et typisk trekk ved enkelte kvinner, hvordan de finner begrunnelser og besvarelser for sin egen oppførsel, - ved å rette søkelyset på uskyldige klassevenninner....
Anie Skrevet 11. september 2002 #10 Skrevet 11. september 2002 Ally McBeal serien blir dessverre bare dårligere og dårligere. Beklager å måtte skuffe dere. Jeg bor i utlandet og har derfor sett mange episoder som ikke er vist i Norge ennå. Til slutt gadd jeg ikke se på det lengre. Å nei... ikke si det da... Også jeg som digger Ally.... enkelte serier kan jeg le meg ihjel av.... Men så har vi jo friends også da... Ja tv.. blir "flittig" brukt på tirsdags kveldene nå....
Labella Skrevet 11. september 2002 #11 Skrevet 11. september 2002 Hadde bare NRK inntil for 1 år siden, så da hadde jeg bare hørt om Ally - at hun var alt for tynn og sånn :-? Nå digger jeg Ally! Glad jeg slipper å sammenlikne med morsommere (sikkert bare noe de sier ) episoder i "gamle dager"
Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #12 Skrevet 11. september 2002 Hater å se Ally McBeal. Eneste som er morsomt der er han som blir kalt "Kjeksen". Ally er et skranglete nervevrak!!
Gjest Starya Skrevet 11. september 2002 #13 Skrevet 11. september 2002 Biscuit.. Han er nå søt, han...
Gjest Duchess Skrevet 12. september 2002 #14 Skrevet 12. september 2002 Uff, jeg får mareritt av Ally...nevrotiske kvinnemenneske.
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #15 Skrevet 12. september 2002 Dropper innom tv4 av og til og der er de litt forann oss (som vanlig). Boring.......begynner å bli lei hele dama......
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #16 Skrevet 12. september 2002 Aååååååå, Ally spriter virkelig opp uka! Det er en av mine favorittserier i allefall! Den dama har guts, selv om hun virker nevrotisk. Man må vel få lov til å være det ? Ikke helt A4 likson. Jeg dri### i om hun er tynn og skranglete. Det er ikke utseende som teller mest. Hun er vimsete og søt og har ikke verdens beste kjærlighetsliv, men samtidig gode kolleger og venner. Hun har det ikke alltid bra og noen av episodene er litt triste i blant, men de fleste andre ganger ganske morsomme! Skuespillerne i serien passer perfekt til Ally McBeal serien og de har alle noen underlige karakterer. Jeg elsker den serien!!! :D :D Hilsen Kattepus
Gjest Lea Skrevet 12. september 2002 #17 Skrevet 12. september 2002 Jeg sluttet å se på Ally McBeal for leeenge siden jeg. Morsomt den første seongen, men det ble kjedelig etterhvert. I det heletatt er de fleste Amerikanske serier bare tull og repriser.. hvis man ser fort i fra Friends og enkelte andre komiserier. De lager rett og slett for mange episoder.
Henna Skrevet 12. september 2002 #18 Skrevet 12. september 2002 Det er bare så tragisk!!! Fulgte ivrig med på starten-men nevroser eller ei , dette er bare ikke gøy lenger. Ikke bare det at det ikke skjer noe lenger-det er jo ikke morsomt det som skjer heller. Nei, takke meg til Friends på tirsdagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå