AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Vil farge håret hjemme, alt er jo stengt no. Så lurer på om noen vet hvilken farge jeg kan bruke for å framheve blå øyne? Og ikke virke for blek siden jeg er litt lys i huden. Liker varme farger/gylden farge. Men kanskje litt kaldt kan være noe? Noen fsrger spm har varme og kalde i seg? Max mørk jeg vil gå er 8. Lysest jeg vil gå er 9 el 10'er. Har sett på disse : Loreal Ecellense 8, 8.1/2A , 9.1 . Legger ved ett bilde av farge jeg liker veldig godt.Noen som vet hvilke farge det kan være? Tusen takk Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Hva med feks en 9.13? Evt 9.1, men den er bare kald. Uansett kommer det jo an på utgangspunktet ditt, hvis du har varme toner i fra før av så kan du gå for en kaldere farge ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Del Skrevet 17. mars 2020 26 minutter siden, Professor Orm skrev: Hva med feks en 9.13? Evt 9.1, men den er bare kald. Uansett kommer det jo an på utgangspunktet ditt, hvis du har varme toner i fra før av så kan du gå for en kaldere farge ☺️ Takk for svar. 9.13 er den varm og kald? Ser det er flere fargetyper på den, en er light ash blonde, en er light ivory blonde, Beige blonde. Hvilken av de tenkte du på? Håret mitt er celdig lyst no. Mørkeste ca 8 og ca 9 i det lyseste. Frisørene har tenkt kald farge før oga blå øyne,men og ssgt at jeg kler veldig godt varm farge. Og at det framhevde øyene mine godt syns jeg og. Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Del Skrevet 17. mars 2020 Beklager skrivefeil,dysleksi Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 17. mars 2020 #5 Del Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. 9.13 er den varm og kald? Ser det er flere fargetyper på den, en er light ash blonde, en er light ivory blonde, Beige blonde. Hvilken av de tenkte du på? Håret mitt er celdig lyst no. Mørkeste ca 8 og ca 9 i det lyseste. Frisørene har tenkt kald farge før oga blå øyne,men og ssgt at jeg kler veldig godt varm farge. Og at det framhevde øyene mine godt syns jeg og. Anonymkode: 382b7...60b Ja den er varm og kald. 1 betyr ask (blå pigmenter) og 3 betyr gyllen (gule pigmenter). Siden 1 kommer først er den mest kald. Men kalde pigmenter sitter ikke så godt i håret, derfor jeg foreslo den og ikke 9.13. Selv om det også er en fin farge. Og så kommer det jo an på utgangspunktet ditt selvfølgelig. Den vil vel kanskje kunne kalles en kald beigeblond, men alle som heter 9.13 skal i teorien være like. Og øyenfargen er ikke det avgjørende for om du kler varm eller kald best, det er helt klart hudfargen! Blå øyne kan også være varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Del Skrevet 17. mars 2020 11 minutter siden, Professor Orm skrev: Ja den er varm og kald. 1 betyr ask (blå pigmenter) og 3 betyr gyllen (gule pigmenter). Siden 1 kommer først er den mest kald. Men kalde pigmenter sitter ikke så godt i håret, derfor jeg foreslo den og ikke 9.13. Selv om det også er en fin farge. Og så kommer det jo an på utgangspunktet ditt selvfølgelig. Den vil vel kanskje kunne kalles en kald beigeblond, men alle som heter 9.13 skal i teorien være like. Og øyenfargen er ikke det avgjørende for om du kler varm eller kald best, det er helt klart hudfargen! Blå øyne kan også være varme Takk for godt svar Vil gjernr at øyenr skal lyse og huden gløde mer.Og ikke bli så vassen/bleik som når de blir for kald/lys. Veldig glad i litt gyllen/varme og i fargen. Ligner den 9.13 på det bildet eg har over? Eller vet du hva farge det kan være? Tusen takk Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Del Skrevet 17. mars 2020 Du burde vente til frisøren er åpnet igjen. Hjemmedage blir sjelden pent Anonymkode: a405b...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Del Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde vente til frisøren er åpnet igjen. Hjemmedage blir sjelden pent Anonymkode: a405b...078 Det blir nok en stund til. Og er i risikogruppen så blir lenge til jeg går ut igjen. Har farget håret mye selv.Og har vært en del hos frisører og. Får ta frisøren når alt er tilbake til det normale Men vil gjerne ha forslag til hårfarger som ser naturlig og fine it.Lyse farger.Gjerne som på bildet Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Del Skrevet 17. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 382b7...60b Er denne fargen gylden? varm? Anonymkode: 382b7...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 17. mars 2020 #10 Del Skrevet 17. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for godt svar Vil gjernr at øyenr skal lyse og huden gløde mer.Og ikke bli så vassen/bleik som når de blir for kald/lys. Veldig glad i litt gyllen/varme og i fargen. Ligner den 9.13 på det bildet eg har over? Eller vet du hva farge det kan være? Tusen takk Anonymkode: 382b7...60b Ja jeg synes den likner på en 9.13, derfor jeg foreslo det. Men det ser du jo også når du er på butikken. Evt kan du se om de har 9.31. Men det kommer jo også an på hvor kaldt underlaget er. Hvis du vil at øynene skal lyse og huden skal gløde er det veldig viktig å ha riktige farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Del Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, Professor Orm skrev: Ja jeg synes den likner på en 9.13, derfor jeg foreslo det. Men det ser du jo også når du er på butikken. Evt kan du se om de har 9.31. Men det kommer jo også an på hvor kaldt underlaget er. Hvis du vil at øynene skal lyse og huden skal gløde er det veldig viktig å ha riktige farger Tusen tusen takk Anonymkode: 382b7...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå