Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tar fag som privatist på Sonans. Siden skolene er stengt har de laget et program/nettstudie for oss. Det er satt opp til et helt annet klokkeslett enn det timene var, noe som er en veldig ulempe for meg.... Men jeg kan heller ikke lese hjemme da hybelen min ikke har bord og stoler, og jeg kan ikke skrive og regne oppgaver på fanget i sofaen! Biblioteket og alle plasser man kan lese er stengt!!

Anonymkode: a1f88...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke dra og lese hjemme hos noen andre?

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke et bord? Hva spiser du på? Hvor står laptopen din?

Du får gå og kjøpe deg et lite bord da.

Anonymkode: 8912c...815

• Liker 6
Skrevet

Seriøst? Jeg håper virkelig ikke at de som er under utdanning gjennomgående er så lite løsningsorientert for da var det uansett på høy tid med en liten "oppvåkning". Tips: Da jeg studerte gjorde jeg utallige oppgaver mens jeg satt i en fluktstol med en stor bok på knærne og kladdeboken oppå der igjen fordi jeg jobbet i en kiosk hvor det tidvis var lenge mellom kundene.  

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Bord på ikea koster fra 75 kr

Er garantert noe man kan finne til småkr eller gis bort på finn, ikke bord lissom😅

Endret av Keikolina
Skrevet

Trenger man bord om man har gulv? :blink: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Webinarene kan sees senere. De legger de ut.

Hos oss er det uansett ikke mulig å stille spørsmål underveis i webinaret. Man må eventuelt kontakte læreren etterpå. Så sånn sett er det ikke noen forskjell å se undervisningen i etterkant når det passer deg 😊

Anonymkode: 458f3...8e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...