AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Nå kommer jo pollensesongen, med kløe i halsen, tett/rennende nese og generelt slapp og sliten. Om alle som sliter med allergi skal holde karantene i sju dager etter symptomfrihet, vil Norge stoppe ganske lenge. De ulike typene pollen kommer på ulike tidspunkt. De tester jo ikke, så ingen kan være helt sikker på om de er syke eller har sesongallergi.. Anonymkode: 482a7...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Du kjenner forskjell på allergi og corona. Symptomene forsvinner om du tar allergitabletter. Om de ikke forsvinner, er det corona Anonymkode: 9d8cf...e21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Del Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner forskjell på allergi og corona. Symptomene forsvinner om du tar allergitabletter. Om de ikke forsvinner, er det corona Anonymkode: 9d8cf...e21 Det var nylig en helsepersonell i lokalavisa om en helsepersonell som testet positivt, med lett kløe i halsen, hodepine og litt tett nese. Det er mine symptomer på allergi, og symptomene forsvinner ikke om jeg tar tabletter, selv om de reduseres litt. Når jeg er forkjøla er det som regel på morgenen og kvelden det er verst, og kvikner gjerne til litt utover dagen. Om jeg tar allergitablett om morgenen letter også symptomene utover dagen, før det blir verre til kvelden igjen. Hvordan kan man være sikker på at det kun er allergi, om man ikke får testet seg? Anonymkode: 482a7...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Del Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var nylig en artikkel i lokalavisa om en helsepersonell som testet positivt, med lett kløe i halsen, hodepine og litt tett nese. Det er mine symptomer på allergi, og symptomene forsvinner ikke om jeg tar tabletter, selv om de reduseres litt. Når jeg er forkjøla er det som regel på morgenen og kvelden det er verst, og kvikner gjerne til litt utover dagen. Om jeg tar allergitablett om morgenen letter også symptomene utover dagen, før det blir verre til kvelden igjen. Hvordan kan man være sikker på at det kun er allergi, om man ikke får testet seg? Anonymkode: 482a7...5d2 Blei visst en skrivefeil der... Anonymkode: 482a7...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Del Skrevet 17. mars 2020 Hva er det du tenker å gjøre om du ikke er i karantene vs at du er i karantene? Har du en jobb du må stille på uten mulighet til feks hjemmekontor? Jeg er ikke i karantene men jeg lever akkurat som om jeg skulle vært det. Treffer ingen, og går kun ut på tur. Bestiller hjemmelevering av matvarer. Det syns jeg alle burde gjøre nå. Anonymkode: b96d4...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Del Skrevet 17. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du tenker å gjøre om du ikke er i karantene vs at du er i karantene? Har du en jobb du må stille på uten mulighet til feks hjemmekontor? Jeg er ikke i karantene men jeg lever akkurat som om jeg skulle vært det. Treffer ingen, og går kun ut på tur. Bestiller hjemmelevering av matvarer. Det syns jeg alle burde gjøre nå. Anonymkode: b96d4...b75 Hvem tenker du pakker og leverer matvarene dine da? De tester helsepersonell ved mistanke, men det er mange yrkesgrupper som må holde seg hjemme ved symptom, som ikke testes, som du likevel er avhengig av. Anonymkode: 482a7...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Del Skrevet 17. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du tenker å gjøre om du ikke er i karantene vs at du er i karantene? Har du en jobb du må stille på uten mulighet til feks hjemmekontor? Anonymkode: b96d4...b75 Akkurat nå skal man jo holde seg mest mulig i karantene, men man har jo et håp om at man etter en måned i alle fall kan åpne samfunnet såpass at man kan besøke hverandre - særlig ensomme eldre. At mennesker kan komme tilbake i jobb, for å slippe unødvendig lange permitteringer, at barn og unge kan komme tilbake i utdanning osv. Pollensesongen er lang. Anonymkode: 482a7...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. mars 2020 #8 Del Skrevet 17. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Bestiller hjemmelevering av matvarer. Det syns jeg alle burde gjøre nå. Anonymkode: b96d4...b75 Fra hvor? Meny har fullt frem til 27. mars >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg