Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 
Jeg prøver å finne en samisk læser som kan bønne vers  som hjelper mot ulike ting. Jeg finner ingen jeg kan kontakte. Noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger dette virkelig og vil sette stor pris på om noen kunne sendt meg en melding. Jeg bor i Trøndelag og det finnes ingen her. Har heller ingen kontakter i Finnmark.  

Takk. 

Endret av Cholli
Gjør meg anonym
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner nok ingen som kan gjøre det over avstander dessverre, hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: b0455...58d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner nok ingen som kan gjøre det over avstander dessverre, hvis det var det du tenkte på.

Hvis noen kan det, har avstanden noe å si da?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cholli skrev:

Hvis noen kan det, har avstanden noe å si da?

Ja, det er jo kontakten mellom menneskene og berørelse i tillegg til lesing. Iallfall er det sånn der jeg kommer fra.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo kontakten mellom menneskene og berørelse i tillegg til lesing. Iallfall er det sånn der jeg kommer fra.

Okey😊 Hørte om en her jeg bor som stoppet puls blødninger på avstand. Men han er død nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cholli skrev:

Okey😊 Hørte om en her jeg bor som stoppet puls blødninger på avstand. Men han er død nå. 

Aldri hørt om fra mitt sted, det høres jo veldig spesielt ut! Håper du kommer i kontakt med noen i ditt område!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor samisk? 

Anonymkode: c4e94...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...