Cholli Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 (endret) Hei. Jeg prøver å finne en samisk læser som kan bønne vers som hjelper mot ulike ting. Jeg finner ingen jeg kan kontakte. Noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger dette virkelig og vil sette stor pris på om noen kunne sendt meg en melding. Jeg bor i Trøndelag og det finnes ingen her. Har heller ingen kontakter i Finnmark. Takk. Endret 6. juli 2020 av Cholli Gjør meg anonym
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Jeg kjenner nok ingen som kan gjøre det over avstander dessverre, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: b0455...58d 1
Cholli Skrevet 17. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner nok ingen som kan gjøre det over avstander dessverre, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: b0455...58d Hvis noen kan det, har avstanden noe å si da?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, Cholli skrev: Hvis noen kan det, har avstanden noe å si da? Ja, det er jo kontakten mellom menneskene og berørelse i tillegg til lesing. Iallfall er det sånn der jeg kommer fra. Anonymkode: b0455...58d 1
Cholli Skrevet 17. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo kontakten mellom menneskene og berørelse i tillegg til lesing. Iallfall er det sånn der jeg kommer fra. Anonymkode: b0455...58d Okey😊 Hørte om en her jeg bor som stoppet puls blødninger på avstand. Men han er død nå.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, Cholli skrev: Okey😊 Hørte om en her jeg bor som stoppet puls blødninger på avstand. Men han er død nå. Aldri hørt om fra mitt sted, det høres jo veldig spesielt ut! Håper du kommer i kontakt med noen i ditt område! Anonymkode: b0455...58d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå