AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er selv kvinne30+ og brukte Gaysir for noen år siden. Tenkte å registrere meg på nytt der nå for å finne meg en fast lekevenninne, men jeg hører rykter om at menn og par har tatt over mye der inne nå? Noen som vet? Hvis det stemmer orker jeg jo ikke å melde meg inn igjen. Noen som vet om andre nettsteder eller apper for lesbiske/bi-jenter? Anonymkode: cc2f7...115
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Er kvinner der, som altså søker kvinner. Nå går det jo også så sperre, sånn at menn ikke kan ta kontakt. Som er bra. Anonymkode: c84b2...f70
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Du kan prøve skeiv.no. Der er det flere damer enn på gaysir. På match er det noen. Ellers vet jeg ikke Anonymkode: 8a409...9e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Jeg kom forresten over lesbiskdating.net for noen dager siden. Jeg har ikke registrert meg der og jeg tror det er en utenlandsk nettside, så jeg aner ikke om det er noen norske damer der.... men det kan jo hende Anonymkode: 8a409...9e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Jeg møtte kjæresten min på en app som het Her. Er et par år siden, men regner med den finnes fortsatt. Er en app for jenter som liker jenter Anonymkode: a776c...d29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå