Gå til innhold

Er det noen som bor så øde til at de føler seg trygge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv bor jeg på et svært øde sted og merker fint lite til alt dette virusstyret.

Er det andre i samme situasjon her, tro?

Anonymkode: c0c5f...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er den eneste i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er!!! Merker ingenting, følger anbefalingene når jeg i butikken en gang i uka. Kan gå turer uten å se en kjeft! 

Anonymkode: 18a83...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bunuel skrev:

Nei, du er den eneste i verden.

Takk for hyggelig svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er!!! Merker ingenting, følger anbefalingene når jeg i butikken en gang i uka. Kan gå turer uten å se en kjeft! 

Oh, du har butikk der. Her er det ikke noe sånt i det hele tatt😂. Må ta ferge eller egen båt for å komme til sivilisasjonen...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor egentlig ikke spesielt øde til (utpå en åker i storoslo), men føler meg trygg ja. 

Anonymkode: 25924...685

AnonymBruker
Skrevet

Bor egentlig ikke spesielt øde til (utpå en åker i storoslo), men føler meg trygg ja. 

Bra du føler deg trygg:-). Med øde mente jeg SVÆRT grisgrendt, som max 10-15 innbyggere på et stort område😂

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Åsane, Bergen, men merker ikke noe til folk når jeg går tur i skogen... Så tror andre er emr redd for meg, enn jeg er for dem? 

Anonymkode: 892e8...000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv bor jeg på et svært øde sted og merker fint lite til alt dette virusstyret.

Er det andre i samme situasjon her, tro?

Jeg bor rett ved et av nordens største kjøpesentre og 3 min fra nærmeste sykehus og føler meg som plommen i egget. Hvorfor skulle "øde" være et kriterie for "trygg"? :klo: Folk jeg kjenner som bor øde til føler seg ikke på noe vis trygge under sykdom eller kriser. Hvem skulle i storm og uvær frakte dem til nærmeste respirator? 

Anonymkode: b5ffd...73f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor rett ved et av nordens største kjøpesentre og 3 min fra nærmeste sykehus og føler meg som plommen i egget. Hvorfor skulle "øde" være et kriterie for "trygg"? :klo: Folk jeg kjenner som bor øde til føler seg ikke på noe vis trygge under sykdom eller kriser. Hvem skulle i storm og uvær frakte dem til nærmeste respirator? 

Anonymkode: b5ffd...73f

Pga at øde reduserer risikoen for smitte noe hinsides...?

Det er ingen her som kan smitte meg, rett og slett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor øde og kan være ute så mye vi vil, men mannen kjører til sivilisasjonen hver dag for å gå på jobb. Jeg har slitt med en halsbetennelse i snart to uker som jeg pådro meg før dette startet, så det er ikke sikkert at vi er uten virus. 

Anonymkode: c3d07...27d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du føler deg trygg:-). Med øde mente jeg SVÆRT grisgrendt, som max 10-15 innbyggere på et stort område😂

Haha okei? Det er sikkert mange som føler seg trygge der og. 

Gjest Keikolina
Skrevet

Bor øde, glad jeg ikke bor i Oslo mer 😀

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor øde og kan være ute så mye vi vil, men mannen kjører til sivilisasjonen hver dag for å gå på jobb. Jeg har slitt med en halsbetennelse i snart to uker som jeg pådro meg før dette startet, så det er ikke sikkert at vi er uten virus. 

Anonymkode: c3d07...27d

Ah, men da er dere jo i kontakt med sivilisasjon og andre mennesker daglig.

Det kan gå uker mellom hver gang jeg drar med ferge eller båt for å handle.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Bor øde, glad jeg ikke bor i Oslo mer 😀

Ja, her også. Selv om jeg aldri har bodd i Oslo. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller😂

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh, du har butikk der. Her er det ikke noe sånt i det hele tatt😂. Må ta ferge eller egen båt for å komme til sivilisasjonen...

Butikken ligger 25 km unna, så jeg bor nok mer sentralt enn deg.....😂 men det er ikke akkurat overbefolket her. 

AnonymBruker
Skrevet

Butikken ligger 25 km unna, så jeg bor nok mer sentralt enn deg.....😂 men det er ikke akkurat overbefolket her. 

Ja, mye det samme her i distanse til butikk. Men må altså med ferge eller egen båt😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er myndighetene som skaper denne panikken via media, man får ikke ekte journalistikk gjennom disse kanalene:

"It is one of the most important aspects of our media system, and yet hardly known to the public: most of the international news coverage in Western media is provided by only three global news agencies based in New York, London and Paris."
https://swprs.org/the-propaganda-multiplier/?fbclid=IwAR2aqj6KsJfNkzXKWwMXBnMZk6CmesobkS3Woc_eMsDAftTvRJ1WtJ7m5Uc

Anonymkode: da5a6...040

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor slik til at nærmeste nabo er 2 km unna. Så her er det bare oss, ungene og kattene.

Anonymkode: 461fe...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor slik til at nærmeste nabo er 2 km unna. Så her er det bare oss, ungene og kattene.

Anonymkode: 461fe...fca

Samme her, ca 2.5 km til nærmeste nabo. Neste der igjen er 9 km😂.

Men man er jo i høy grad skjermet fra slike tilstander som nå, da. En trenger verken isolere seg eller ha karantene.

• Opprett ny...