Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en merkelig telefon i dag...

Det første jeg la merke til var at nummeret som kom opp i displayet ikke var fra Norge... Masse 00 og andre tall...

Da jeg tok den sa en dame på gebrokkent engelsk, at jeg var den heldige vinner av et cruise?!?

Jeg måtte taste 9, noe jeg så gjorde, og da sa stemmen at jeg nå ville bli viderekoblet, de betalte selvfølgelig tlf kostnadene...

Da la jeg på...

Lurer nå fælt på hva dette var for noe...? :klø:

Noen som har fått en lignende tlf...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ligger en ganske lang tråd om dette her inne allerde. Se om du finner den. Er bare lureri.

Skrevet

Fant tråden! Bare lureri altså... Så synd da... :wink:

Håper jeg ikke får en diger tlf-regning etter at jeg tastet 9...

Skrevet
Fant tråden! Bare lureri altså... Så synd da... :wink:

Håper jeg ikke får en diger tlf-regning etter at jeg tastet 9...

:o

Dette med å taste en annen tast betyr at du føres over på en annen linje som i slike sammenhenger gjør at du betaler STORE summer. Lurt å være kritisk til slikt.

Gjest lettlurt? nei!
Skrevet

Jeg fikk også en slik telefonsamtale og trykket 9. Ble forbanna og brukte noen minutter på å forklare vedkommende at det han holdt på med var ulovlig!

Så leser jeg her at jeg må betale for denne telefonsamtalen.

Jeg ringte akkurat telenor og de sa at jeg 100 % sikkert ikke ville betale for denne samtalen fordi jeg ble oppringt og de har ikke tilgang til å overføre samtalen til oss så nå ble jeg glad! Men begynte å tenke litt at verden er en skummel plass hvis man kan få slike samtaler fra utlandet og må betale for det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...