AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg har det, og det innebærer at jeg må ta alle fraværsdagene med ungene alene. Stortinget har vel doblet kvoten med dager nå, men for at dette skal ha noen betydning for oss, må min manns dager overføres til meg. Ellers kommer vi likt ut som vi ville gjort i en normalsituasjon (f.eks ved barns eller barnepassers sykdom). Noen som vet om det har kommet løsninger på dette? Hvis ikke vil vi som har partner i samfunnskritisk yrke rammes hardt hvis stengte skoler/barnehager vedvarer. Anonymkode: 42b44...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg har mann i samfunnskritisk stilling som også har fått pålagt hjemmekontor. Her deler vi på omsorgsdagene. Jeg kan ikke ha hjemmekontor. Hans arbeidsgiver har tilrettelagt svært bra for sine ansatte. De kan benytte omsorgspermisjon, avspasering og evt ferie. Videre er de fritatt fra sin faste arbeidstid og kan jobbe når som helst på døgnet så lenge jobben blir gjort. Anonymkode: 4d69d...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg