Gå til innhold

Har dere tenkt over dette? Når byene blir spøkelsesbyer nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å ferdes alene ute som jente? Jeg har ei venninne som ble fulgt etter av noen. Det var ingen andre å se rundt. Nå kan det være lettere for forbrytere å voldta/kidnappe siden det er så få ute og færre vil høre deg. Bare en tanke :) 

Anonymkode: a796c...bb7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja😮

Anonymkode: ef286...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er skummelt hvordan kriser ser ut til å gjøre mennesker mer oppertunistisk!

Stay safe.

Anonymkode: ad6dd...3e7

AnonymBruker
Skrevet

Ja desverre... Jeg spiste ikke kveldsmat i går fordi jeg ville ikke gå ute på kvelden siden det ikke er noen andre ute nå og da er jeg mer utsatt og utrygg. Har nettopp vært i butikken å handlet mat nå når det er lyst for det er jo riktig som du sier, mindre sjanse for å bli sett og hørt om man blir overfalt ute nå :(

Anonymkode: d28d6...c29

AnonymBruker
Skrevet

Har vært innbruddstyver her mitt på natta allerede .Heldgvis så naboen det, og skremte dem vekk.

Anonymkode: c349d...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja desverre... Jeg spiste ikke kveldsmat i går fordi jeg ville ikke gå ute på kvelden siden det ikke er noen andre ute nå og da er jeg mer utsatt og utrygg. Har nettopp vært i butikken å handlet mat nå når det er lyst for det er jo riktig som du sier, mindre sjanse for å bli sett og hørt om man blir overfalt ute nå :(

Har du ikke mat i hus? 

Anonymkode: 2559c...f64

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg ikke tenkt på. Jogger hver kveld og det har jeg tenkt å fortsette med.

Anonymkode: 8f5cf...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det fotspor rundt huset i går. Tror det kan ha vært innbruddstyver som sjekket, men at de så klistremerkene på vinduene om at vi har alarm med kamera. 
Ulogisk med disse innbruddstyvene, for det er jo mye MER sannsynlig at folk er hjemme nå!

Anonymkode: 9b060...941

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det fotspor rundt huset i går. Tror det kan ha vært innbruddstyver som sjekket, men at de så klistremerkene på vinduene om at vi har alarm med kamera. 
Ulogisk med disse innbruddstyvene, for det er jo mye MER sannsynlig at folk er hjemme nå!

Anonymkode: 9b060...941

Har en vennine som spurte om vi ikke skulle dra til byen eller noe. Eller om jeg villekomme ditt eller om hun kunne komme til meg...

"ehh.. det er jo ingen i byen for tiden, og jeg har hjemmekarantene", svarte jeg. Hun hadde visst ikke fått med seg at alt om om koronaviruset. Hvem er det som ikke får det med seg. Hun hadde lurt litt på hvorfor det var så få folk ute når hun har vært ute å luftet hunden. Hun er uføre, så det er vel derfor...

Anonymkode: b8ffe...616

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en vennine som spurte om vi ikke skulle dra til byen eller noe. Eller om jeg villekomme ditt eller om hun kunne komme til meg...

"ehh.. det er jo ingen i byen for tiden, og jeg har hjemmekarantene", svarte jeg. Hun hadde visst ikke fått med seg at alt om om koronaviruset. Hvem er det som ikke får det med seg. Hun hadde lurt litt på hvorfor det var så få folk ute når hun har vært ute å luftet hunden. Hun er uføre, så det er vel derfor...

Men hun er vel ikke ufør på grunn av å ha ikke fungerende hjerneceller? 

Anonymkode: 7025b...155

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Jeg er også uføre og fått med meg enormt mye. Det er vel hva man legger opp til selv. Mange uføre er jo også fysiske syke som havner i risikosonen, og er veldig bekymret. 

Anonymkode: db284...8c7

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke mat i hus? 

Anonymkode: 2559c...f64

Nei jeg hadde ikke det akuratt da. Jeg har ikke bil så har ikke mulighet til å storhandle, og feilberegnet helgehandelen litt.

• Opprett ny...