AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Går skrubbsulten rundt i perioder, og kommer ikke på noe å lage eller noe som frister. Vet ikke hvor jeg skal begynne på en måte. Ender da med å ikke spise, nå er en sånn periode igjen. Hva spiser dere gjennom dagen og hvordan forbereder og lager dere det? Anonymkode: 4472d...9c2
Illumi Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Til frokost spiser jeg havregryn med linfrø, solsikkefrø, melk og fryste bær. Til lunsj to kokte egg som jeg har på to knekkebrød sammen med smør. Mellommåltid er en neve nøtter og en remse mørk sjokolade Middag er som regel en type bowl med bulgur, couscous eller quinoa med laks, torsk eller kylling og ulike kokte/bakte/stekte eller rå grønnsaker. Kveldsnack er enten en frukt og litt nøtter, eller en liten smoothie Alt dette er veldig rett frem mat som er enkelt å lage. Pleier å koke egg for et par dager i forveien og lar de ligge i kjøleskap. Pleier også å lage ferdige porsjoner med havregryn og frø i zipposer så jeg slipper å ta frem alle de ulike boksene 😂 Noen ganger lager jeg middag hver dag, andre dager mealprepper jeg og legger i matbokser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Frokost: Havregrøt kokt på mandelmelk med rosiner og toppet med peanøttsmør. Lunsj: brødskiver med pålegg eller en god salat hvor jeg varierer med følgende. Byggryn,couscous,quinoa,bulgur,fullkorn pasta,spinat,ruccolasalat,rødløk,oliven,soltørkatomat,cherrytomater,rå brokkoli,tofu,søtpotet,rødbeter,mais og avocado. Strør alltid over nøtter/frø/kjerner Middag: Ulike bowls med grønnsaker(gulrot,potet,beter,søtpotet,potet,sqaus,aubergine,pastinakk,sellerirot,bakt løk,bakt paprika,gresskar osv)gryn/pasta/korn,linser/bønner/belgfrukter, tofu eller tempeh Kveldsmat: Hjemmelaget soyayoghurt med lunte bær toppet med hjemmelaget granola og litt peanøttsmør. Snacks/mellommåltid: Tørket frukt og nøtter,hjemmelagd næringsbarer,frosne druer, Anonymkode: f52e2...347
Brunhilde Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Periodisk faste, så jeg spiser Lunsj: Et par brødskiver med pålegg, eller en go'morgen yoghurt eller en rett i koppensuppe Mellom: Frukt og grønnsaker, egentlig så mye jeg har lyst på Middag: Et eller annet av kjøtt/fisk og masse grønnsaker
Bareine Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Frokost : havregryn eller havregrøt med eple, banan eller blåbær, og litt nøtter. Lunsj: omelett eller knekkebrød med ost, litt grønnsaker og frukt. Ofte gulrot, spinat, paprika, sukkererter, agurk, melon, kiwi. Middag: ferske wokgrønnsaker med mye smak og en god woksaus. Ingefær hvitløk chili. Ris eller nudler. Annet godt : ovnsretter, burgere, lasagne, wraps.
Camillapb Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 (endret) Frokost: Toast, havregryn/müsli med yoghurt/toppet med nøtter frukt eller bær, brød med pålegg jeg liker, stekt egg/omelett/eggerøre med rundstykke ol Lunch: middagsrester, omelett, brød med pålegg, sushi, salat, wok, café, wraps, lompe-pizza, havregrøt Middag: laks/kylling/proteinkilde med ris eller pasta + saus og grønt, wok, fried rice, vårruller + ris og salat, blomkålpizza/vanlig pizza, taco, carbonara, bolognese, pita med kylling/satziki/grønt, bakt potet, lasagne, gryteretter, fisk og grønt i form, husmannskost Kvelds: noe alla frokost eller lunch Mellom: yoghurt, nøtter, proteinshake, div barer, frukt, grønt, smoothie, knekkis, juice, sjokkis, Grønnsaker og dip, skive Endret 17. mars 2020 av Camillapb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Det samme som før.. Anonymkode: 064fd...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå