AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Hvorfor er det slik at den som trekker seg tilbake blir sett på som passiv? Jeg hater nemlig å rydde på samme tid som 4 andre! Det går ikke fortere av det. Hvis 5 skal rydde ett kjøkken feks, for da må man drive å stoppe og vike for hverandre. Anonymkode: 83d0a...f53
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Om du trekker deg tilbake er du jo per definisjon passiv? Anonymkode: d8c6b...b34
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du trekker deg tilbake er du jo per definisjon passiv? Anonymkode: d8c6b...b34 Ja, men da tar min sitt når de andre er ferdige. Hvordan er det bra at man hår oppå hverandre hele tiden Anonymkode: 83d0a...f53
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg tror aldri jeg har opplevd å være 5 (!) om å rydde et kjøkken. Knapt nok to, for da tar en kjøkkenet og en stua eller badet, nettopp fordi det er håpløst upraktisk og ineffektivt å gå oppå hverandre på den måten. Anonymkode: 3ef5a...abb
Mezzosoprena Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at den som trekker seg tilbake blir sett på som passiv? Jeg hater nemlig å rydde på samme tid som 4 andre! Det går ikke fortere av det. Hvis 5 skal rydde ett kjøkken feks, for da må man drive å stoppe og vike for hverandre. Anonymkode: 83d0a...f53 Snakker vi et kollektiv her, en vanlig familie eller hva? Vi har aldri vært hele familien på kjøkkenet på en gang - kanskje etter store middager hvor alle hjelper å bære inn - men å rydde vanlig? En eller to personer... Og du kan jo bare trekke deg tilbake med et smil og si at du rydder ditt etterpå fordi du ikke får plass til å gjøre det nå... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå