Gå til innhold

Når flere skal romstere på en gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at den som trekker seg tilbake blir sett på som passiv? Jeg hater nemlig å rydde på samme tid som 4 andre! Det går ikke fortere av det. Hvis 5 skal rydde ett kjøkken feks, for da må man drive å stoppe og vike for hverandre. 

Anonymkode: 83d0a...f53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du trekker deg tilbake er du jo per definisjon passiv? 

Anonymkode: d8c6b...b34

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du trekker deg tilbake er du jo per definisjon passiv? 

Anonymkode: d8c6b...b34

Ja, men da tar min sitt når de andre er ferdige. Hvordan er det bra at man hår oppå hverandre hele tiden 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har opplevd å være 5 (!) om å rydde et kjøkken. Knapt nok to, for da tar en kjøkkenet og en stua eller badet, nettopp fordi det er håpløst upraktisk og ineffektivt å gå oppå hverandre på den måten. 

Anonymkode: 3ef5a...abb

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at den som trekker seg tilbake blir sett på som passiv? Jeg hater nemlig å rydde på samme tid som 4 andre! Det går ikke fortere av det. Hvis 5 skal rydde ett kjøkken feks, for da må man drive å stoppe og vike for hverandre. 

Snakker vi et kollektiv her, en vanlig familie eller hva?
Vi har aldri vært hele familien på kjøkkenet på en gang - kanskje etter store middager hvor alle hjelper å bære inn - men å rydde vanlig? En eller to personer...

Og du kan jo bare trekke deg tilbake med et smil og si at du rydder ditt etterpå fordi du ikke får plass til å gjøre det nå...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...