Gå til innhold

Kanskje korona er til for å bli kvitt litt dumme folk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at Trump og Bolsonaro håndhilser og mengder seg som før. Idiotene som kom til makta i UK satser på flokkimmunitet som ekspertene sier er en hårreisende idé. Mange av de eldre, rasistiske, dumme velgerne som har fått folk som Trump, Bolsonaro, Orban, Listhaug og andre valgt, er også skeptiske nok til ekspertråd til å ignorere helseanbefalinger i dag.

Etter hvert har jeg begynt å se på covid-19 som en form for biblisk straff for at mennesket lot idiotene styre skuta. Nå smitter de hverandre og kommer formodentlig til å redusere deres demokratiske makt noe i form av...øh...frafall.

Det som bekymrer meg mest er egentlig de fattige og de uten noe særlig valg, de som ikke kan trekke seg tilbake og de som ikke har tilgang på gode helsetjenester. Men de som har mulighet til å beskytte seg selv og andre, men lar være...en gyllen anledning til å få samfunnene våre på spor igjen. Enig?

Anonymkode: a8461...c59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er tilfelle så burde du sette deg selv i karantene så fort som faen. Du er jo ganske utsatt hvis dumme folk er de første som faller fra........

Anonymkode: 02ef6...0c3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Håper du er ett troll, kan da virkelig ikke mene at dette du lirer av deg.. ufint ovenfor de som har eller kommer til å miste noen av sine kjære til korona. 

Så nettopp en gutt på 21år som var død i Italia, han hadde kreft i også, og det gjorde at koronaen tok livet hans. Og si at han døde pga. IQ er rett og slett slemt. 

Anonymkode: 1c878...cdf

Skrevet

Problemet er bare at de drar andre med seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja omtrent som alt annet vi dør av, vi blir kvitt både dumme og smarte folk.

Anonymkode: ed995...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Om vi bare kunne gi korona til de som samfunnet og verden er bedre uten og ingen andre. Jeg tenker da også på alle egoister og som viser sitt sanne jeg i denne krisen. At det bare er å ofre syke og eldre og ferdig med det.

Anonymkode: bd539...580

Skrevet

Det er nok stort sett de dumme gamle som forsvinner i så fall. De mest ekstreme antirøykerne her øyner nok også et håp om å endelig bli kvitt de siste røykerne en gang for alle, eller hva sier dere?

• Opprett ny...