Gå til innhold

Mange som drikker mye alkohol nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser en del på Instagram som «skryter» av at de er i karantene og drikker hver bidige dag.. 

Anonymkode: aff70...6a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har de ikke barn! Alkohol gjør meg sliten og litt kort lunte. Det er det siste man trenger når man er med barn 24/-7.

Anonymkode: 0c59a...528

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjempelurt! Immunforsvaret blir jo som kjent styrket av konstant alkoholinntak. :ironi:Også spesielt og ganske trashy å «skryte» av at man drikker.

Anonymkode: e4d64...5ac

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Nope, ingen alkohol her. Drikker bare i sosiale settinger. 

Anonymkode: ebbac...7d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe rart da. Når folk blir isolert og de ikke vet hvor lenge de må være helt alene innelåst i eget hus, begynner mange å ty til rusmidler. Det burde myndighetene forvente. 

Anonymkode: ec4d1...0f3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe rart da. Når folk blir isolert og de ikke vet hvor lenge de må være helt alene innelåst i eget hus, begynner mange å ty til rusmidler. Det burde myndighetene forvente. 

Anonymkode: ec4d1...0f3

Er det virkelig så mange som er «innelåst» i sitt eget hus? Da er de i isolasjon på grunn av at de er smittet, og da er det vel ihvertfall uklokt å drikke.

Anonymkode: e4d64...5ac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Oh, yes! Ett stort glass vin etter at barna er i seng, syntes det er vel fortjent🍷

Anonymkode: 1b05d...6d5

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh, yes! Ett stort glass vin etter at barna er i seng, syntes det er vel fortjent🍷

Da jeg sakte begynte å utvikle et alkoholproblem, så brukte jeg også å mene at jeg hadde "fortjent" et glass med vin hver dag eller en boks med øl. Ganske teit egentlig nå når jeg ser tilbake på det.

Anonymkode: e5766...cc0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har de ikke barn! Alkohol gjør meg sliten og litt kort lunte. Det er det siste man trenger når man er med barn 24/-7.

Skulle til å skrive noe av det samme! 

Egentlig har jeg fortjent et glass vin eller to hver kveld, sånn som jeg står på nå. Men når jeg både jobber med min egen jobb og er lærer og barnehagepedagog i tillegg hver eneste dag er jeg rett og slett for sliten.

Anonymkode: 0e208...76b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da jeg sakte begynte å utvikle et alkoholproblem, så brukte jeg også å mene at jeg hadde "fortjent" et glass med vin hver dag eller en boks med øl. Ganske teit egentlig nå når jeg ser tilbake på det.

Hehe, jeg er ikke bekymret, men takk for tips😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi bør stenge polet? Blir vel et rush uten like for å sikre seg drikkevarer før et eventuelt slikt vedtak trer i kraft.

Anonymkode: dc526...08f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg er ikke bekymret, men takk for tips😊

Lurt å være litt våken på det der. Starta veldig uskyldig for meg iallfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi bør stenge polet? Blir vel et rush uten like for å sikre seg drikkevarer før et eventuelt slikt vedtak trer i kraft.

Nei. Vi trenger at folk har inntekt, at det skattes. Folk får ta ansvar for drikkinga si

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2-3 glass vin hver kveld er normal kost nå om dagen. 

Anonymkode: 61de5...ffc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo alltid en anledning til å drikke...  

Anonymkode: 2971e...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Da blir det "riots in the streets"

Anonymkode: bd909...42b

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er meget mulig de har barn.

Anonymkode: d64bd...00f

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vi trenger at folk har inntekt, at det skattes. Folk får ta ansvar for drikkinga si selv! Skal de ansatte på polet svi økonomisk pga folk med alkoholproblemer?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

drikker seks halvlitere om dagen eller en flaske vin. Jeg slutter ikke å ha alkoholproblemer pga corona.

Anonymkode: 3a5ff...ece

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg sånn med hva andre mennesker gjør? Hvis de drikker mer alkohol så so what?

Anonymkode: 7e02d...349

• Liker 4
  • Opprett ny...