AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er så skikkelig kåt, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har helt vilt lyst til å suge mannen, og at han kommer meg i ansiktet. Men han er opptatt med å sitte på pc’en og fikle med alle andre ting. Nå har vi ikke hatt sex på over en uke, og jeg holder på å klikke!!!! så, hvordan be opp til noe sånt? Anonymkode: b14cf...35e
Nuith Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Stå bak ham,massér ham lett i nakken, om han virker positiv jobber du deg nedover (masserer rygg, så bryst, så stryker utenpå buksa). Fremdeles positiv, åpne buksa, så legger han nok til rette for at du får forsyne deg. 2
Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Under normale omstendigheter er det bare å kneppe opp buksa hans. Hva du skal gjøre med din mann er det vanskelig å si, dersom han sitter opptatt ved pc'n når du er i din tilstand. Merkelig, nesten litt uvirkelig problemstilling. Du får tiltrekke deg litt oppmerksomhet, slik som foreslått i innlegget over.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg går rett på, mer eller mindre. Stikker hånden under skjorta og stryker litt, så ned i buksa og kjenner litt. Har aldri opplevd at han avviser, og at det ikke går den veien jeg legger opp til. Anonymkode: c8d60...57e 3
Hr. Aktiv Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Den pc`n hadde blitt fort glemt om dama hadde gjort slik til meg. Å ja hun har fått i retur også. Massse!!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Jeg trenger ny mann.....😉 Anonymkode: 09bd6...9a0 2
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: så, hvordan be opp til noe sånt? Det er bare å dra ned glidelåsen og lirke den ut, får han reisning er han klar.... Får han ikke reisning og nekter deg å suge han, er det bare å bytte han ut.... Førøvrig skal det være mere pinlig for han å nekte enn at du vil suge han, tenk litt på den du🙄 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 "Har du ståkuk?" Svarer han ja -> "Får jeg smake?" Svarer han nei -> "Har du lyst på?" Svarer han ja-> "Perfekt. Leppene mine er klare.." Svarer han nei-> "Si ifra om du ombestemmer deg. Leppene mine er klare.." Trenger ikke gjøre det så komplisert. Anonymkode: b1497...e53 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 Hvordan gikk det? Anonymkode: eb051...8d3
draug 75 Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Si: "kan du være så snill å gi meg lov til å suge din kukk?"
Dominas leketøy Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så skikkelig kåt, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har helt vilt lyst til å suge mannen, og at han kommer meg i ansiktet. Men han er opptatt med å sitte på pc’en og fikle med alle andre ting. Nå har vi ikke hatt sex på over en uke, og jeg holder på å klikke!!!! så, hvordan be opp til noe sånt? Anonymkode: b14cf...35e Når han innimellom reiser seg opp,... sett deg på kne foran han... Finn frem utstyret og kos deg...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 Er han aseksuell? 😛 Helt sikker på at om du roper: "Lyst på en blowjob" Så lukker han den PCen. Anonymkode: 9540d...e06 3
jabx Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så skikkelig kåt, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har helt vilt lyst til å suge mannen, og at han kommer meg i ansiktet. Men han er opptatt med å sitte på pc’en og fikle med alle andre ting. Nå har vi ikke hatt sex på over en uke, og jeg holder på å klikke!!!! så, hvordan be opp til noe sånt? Anonymkode: b14cf...35e Har du prøvd å bare sette i gang?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #15 Skrevet 17. mars 2020 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er bare å dra ned glidelåsen og lirke den ut, får han reisning er han klar.... Får han ikke reisning og nekter deg å suge han, er det bare å bytte han ut.... Førøvrig skal det være mere pinlig for han å nekte enn at du vil suge han, tenk litt på den du🙄 Bytte ut kjæresten sin fordi de sier nei til sex en gang han eller hun er opptatt med noe annet? Sinnsykt dårlig og rapey holdning du har! Hvorfor skal det være pinlig for menn å si nei????! Sånn manneundertrykkende holdning gjør at voldtatte menn skammer seg ekstra mye og ikke tør å fortelle noen før 40 år senere! Anonymkode: 0d4b5...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #16 Skrevet 17. mars 2020 Bare å kjøre på! Kommander han til å sette seg til slik at det passer for deg og sett i gang. Har alltid funket for meg når jeg kjeder meg under fotballkamp blant annet. 😊 Anonymkode: 37cb4...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 Jeg ble vekt på verdens deiligste måte. Da jeg våknet oppdaget jeg at dama lå å sugde meg. Herregud så deilig å bli vekt på den måten😋. Da vet jeg at hun er glad i i suge meg🤪 Jeg fikk selvfølgelig full tenning av at hun begynte å suge meg mens jeg sov. Hun kunne vel ikke vente til jeg våknet, hun fikk det hun skulle ha etter det😉 Anonymkode: 9d557...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå