AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 De sier at det fremdeles er tusenvis av folk igjen på hyttene, så jeg er interessert i å høre fra dem som har tatt dette valget på tross av innstendige oppfordringer om å dra hjem og nylig innføring av bøter og potensiell fengselsstraff for å bli værende. Hvorfor er du fremdeles på hytta og hva tenker du om konsekvensene? Anonymkode: 31876...3a2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Kjenner så på at jeg skulle ønske jeg var der, men nei dro hjem på søndag og har ikke hytte i hyttekommune så syns jeg burde fått lov men nei har bura meg inn hjemme. Anonymkode: 67af7...d9a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner så på at jeg skulle ønske jeg var der, men nei dro hjem på søndag og har ikke hytte i hyttekommune så syns jeg burde fått lov men nei har bura meg inn hjemme. Anonymkode: 67af7...d9a Men det er kanskje flere som har hytte der likvel? Handler om at helsevesenet skal ha mulighet til å ivareta innbyggerne. Når der er sagt er litt bekymret over om mange hytter blir robbet i disse tider, når tyver vet at flesteparten vil stå tomme i en lengre periode. Anonymkode: 503c8...3cc
Anbefalte innlegg