Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

Gjest Gretagarbo
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjer med at alle er så ekle mot Pernille. Mario er butthurt for hun ikke vil ha han.....

Og sekundet hun kliner med noen så baksnakker alle hun. fyysjjj

I neste episode ser det ut som at nok en gutt kommer inn!?! har jo kommet 3 gutter rett etter hverandre. Syntes det er på tide med at en jente kommer snart...

Anonymkode: 99308...c78

Tror det er Øystein som kommer inn igjen

Skrevet
På 21.4.2020 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere Christian har gjort mot Sandra "hjemme"? 

Anonymkode: 89fe4...38f

Se introen hans 🤢 Hør måten han prater på. Samme ulla og players alle sammen . 

• Liker 3
Skrevet

Er det bare jeg som syns den "konserten" var syyykt klein?

• Liker 35
Skrevet

EOTB-folka forandrer mening om alt og alle fra dag til dag basert på hvor kåte de er og hvor mye alkohol de har fått i seg. INGEN er konsekvente, ingen er moralske og ingen har selvrespekt. De ligger med hverandre over en lav sko, skjeller hverandre ut den ene dagen og er bestiser den neste. Helt til fylla setter inn igjen og helvete er løs . 

Jeg ser ikke noe poeng i serien, det eneste er at noen KAN finne et seriøst forhold der inne. Veldig sjeldent det skjer, men..

Og hva er greia med damesmykkene til Adrian? Hvorfor er alle så besatte av ham ??

Dagens rant over herifra 😂

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lundii skrev:

Syns det er veldig merkelig at Linn sier hun vil sove med Adrian.. "Ikke pule, bare sove med han". Javel, ligge og spoone og kose da eller? Hu hadde jo lovt Øystein og ikke gjøre noe med andre. Når man bevisst går inn for å sove med en man har hatt en fortid med så er det ganske shady.. Lurer på hva han tenker når han ser dette på skjermen. Trur neppe at Linn hadde likt at Øystein ville ha sovi med en eks🙄

De skal bare "bli bedre kjent", skjønner du vel 😂 standard frase på EOTB .

Anonymkode: b74f4...db5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De skal bare "bli bedre kjent", skjønner du vel 😂 standard frase på EOTB .

For de har "så god energi" 😂

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart at Sandra først valgte å ha sex med Christian etter at han satte henne på plass. Hva sier dette om kvinner?

Anonymkode: 2bf87...093

Hvilken kvinne? 😂 Finnes ikke voksne menn eller kvinner på EOTB. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Anonymanda skrev:

Hvilken kvinne? 😂 Finnes ikke voksne menn eller kvinner på EOTB. 

Jo, det gjør faktisk det. Tror du det er roboter eller animasjonsfigurer? Mennene og kvinnene der er voksne, noen er kanskje unge voksne. 

Anonymkode: 9b8e4...495

Gjest Gretagarbo
Skrevet (endret)

.

Endret av Gretagarbo
AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg har nå sett de to siste episodene, og jeg må bare få det ut. Fy satan den oppførselen til Linn. At det er mulig. Jeg håper hun griner av skam når hun ser episodene, men med tanke på gjennomsnittet av selvinnsikt der inne forstår hun vel ikke bæra av hva jeg reagerer på. 

Jeg tar meg selv i å sitte å håpe at episodene har manus, men sannheten er vel at de er like bedritne mennesker som de framstår som. 

Anonymkode: bdfe2...801

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle ikke vært lov å ha med dop-huer på sånne program. 

Anonymkode: 13dc1...d52

• Liker 6
Skrevet
På 21.4.2020 den 19.12, Håbrannfanger skrev:

En ting jeg undrer meg over...intervjuer de William mens han står i et spann med illeluktende avfall (gamle tamponger etc) , eller har han bare et slikt ansiktsutrykk by default?

Jeg synes det virker som de viser det samme klippet hele tiden. Sikkert for å fremstille han verre enn hva han er. Tydelig at han ikke er ute etter drama. Ser for meg at han er en avslappa type..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, tingi85 skrev:

Jeg synes det virker som de viser det samme klippet hele tiden. Sikkert for å fremstille han verre enn hva han er. Tydelig at han ikke er ute etter drama. Ser for meg at han er en avslappa type..

Selv om han er litt rar, er han faktisk en av de mest normale mennene der inne nå. De andre er høye og oppblåste og bruker jenter som sexdukker. Spesielt de to svenske brødrene! Makan til idioter, som skal bli "kjendiser" på å være drittsekker på tv. Moren er sikkert stolt😂

Anonymkode: 0defa...5dc

• Liker 20
Skrevet

Jeg skal finne Linn og gifte meg med henne.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, kuuullii98 skrev:

Digger det 😅😅

hva digger du? :)

Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daniel Louis skal nå bli pappa. 

Anonymkode: 9cd49...39b

Å herregud 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😳

• Liker 6
Skrevet

I år tror jeg de har gjenbrukt alt det de klarte å skrape sammen fra tidligere sesonger av EX og Paradise altså. Hadde jo vært artig med noen nye tryner..... Og om de først skulle sende ut Melina - hvorfor ventet de ikke til ETTER at Adrian kom? Ser for meg at trekantdrama mellom Linn, Pernille og Melina kunne blitt episk 😂 Men kanskje derfor de sendte ho ut 🙈

Er det foresten bare meg som syntes at hun ikke virket overrasket over å bli sendt hjem? Hun var så veldig care lissom. Ser for meg at de har/hadde en plan...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Melina sa sikkert ja til å være med så lenge ikke Adrian kommer inn. Så når hun ble sendt hjem skjønte hun at det var fordi han kom inn.

Anonymkode: ccb3e...338

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle ikke vært lov å ha med dop-huer på sånne program. 

Anonymkode: 13dc1...d52

Dophuer? hvem da?

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han er litt rar, er han faktisk en av de mest normale mennene der inne nå. De andre er høye og oppblåste og bruker jenter som sexdukker. Spesielt de to svenske brødrene! Makan til idioter, som skal bli "kjendiser" på å være drittsekker på tv. Moren er sikkert stolt😂

Anonymkode: 0defa...5dc

Tipper jeg hadde likt William godt  virkeligheten. Han virker som en avslappa type som ikke tar seg selv eller andre så vanvittig høytidelig. Han er chill rett og slett, good vibes 

Anonymkode: 9b8e4...495

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...