Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skuffende cast i år, for mye trash. Klart dårligste sesongen til nå.

Anonymkode: 94b82...be2

Denne sesongen er jo den beste sesongen av alle 3......

Sesong 2 var jo dritt dårlig!! fullt av umodne folk som var var alt for "try hard"..... og laga en stor krangel ut av en piercing kommentar

nesten ingen ev exene på sesong 2 var fine og se på heller.....

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 12

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mario irriterer meg bare mer og mer.

Anonymkode: 1546f...451

Han har virkelig det verste dra-til-trynet jeg har sett. Er veldig glad for at jeg ikke kjenner slike mennesker IRL 😐 

Anonymkode: bdfe2...801

• Liker 20

Synes at denne sesongen er litt skuffende. Daniel, Pierre og Melina er livstrøtte og gått litt ut på dato nå, blir lite genuint. Mario er jo helt skremmende og ubehagelig. Håper de sender samen inn igjen og at noen faktisk ligger med han. 

• Liker 32
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen er jo den beste sesongen av alle 3......

Sesong 2 var jo dritt dårlig!! fullt av umodne folk som var var alt for "try hard"..... og laga en stor krangel ut av en piercing kommentar

nesten ingen ev exene på sesong 2 var fine og se på heller.....

Anonymkode: 99308...c78

Denne sesongen er den beste? 

Første sesongen var den desidert beste. 

Melina er jo bare oppbrukt nå, og Pierre/Daniel det samme, spesielt Pierre bidrar med NADA. Foruten Christian er det søppelcast.

• Liker 12
AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen er den beste? 

Første sesongen var den desidert beste. 

Melina er jo bare oppbrukt nå, og Pierre/Daniel det samme, spesielt Pierre bidrar med NADA. Foruten Christian er det søppelcast.

Første sesongen er overvurdert... den var bra i starten.... var mye drama ogsånn i starten, men sesong 1 ble ganske kjedelig halveis i sesongen

denne sesongen har hatt mye mye drama i nesten alle episodene, og er mye mere «consistent». Det har enda ikke hvert en kjedelig episode....

Anonymkode: 06c9c...8f2

• Liker 6

Annonse

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maria: jeg vet at jeg er pen. Eh nei.. tvert imot 

Anonymkode: 6a7b1...751

Samme med Sarah fra sesong 2 i fjor😂 «jeg vet jeg ser bra ut, og får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn». 🤢🤢 aiit, if u say so

Anonymkode: 06c9c...8f2

• Liker 10
AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Og så kommer Kristian Renee inn!!  😂🤩

Anonymkode: fd271...254

Umulig, er ikke han snart 40? :ler: 

18 hours ago, AnonymBruker said:

En ting jeg reagerte på, var når Linn sa at William ser ut som en råner😅 dPierre f.eks. ser like mye ut som en råner da....? Helt åpenbart at hun mente "råner" som noe negativt, og jeg liker virkelig ikke slike bygde-fordommer.

Anonymkode: 6e185...977

Han er fra Åndalsnes da, hun har sikkert helt rett i antagelsen sin. Og jeg er fra bygda selv.

Anonymkode: ce60f...8f3

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Dama er fotogen ja. 🤗

Anonymkode: 8abba...5b5

Haha, hun er ikke bare fotogen, her er det mye sminke, filter og sikkert en del redigering. Hun ser ikke ut som seg selv i det hele tatt på insta, jeg hadde vært flau om det var meg! Alle hun kjenner må jo se at hun ikke ser ut som på bildene 😛 

Anonymkode: ce60f...8f3

• Liker 9
Annonse
AnonymBruker
7 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Synes at denne sesongen er litt skuffende. Daniel, Pierre og Melina er livstrøtte og gått litt ut på dato nå, blir lite genuint. Mario er jo helt skremmende og ubehagelig. Håper de sender samen inn igjen og at noen faktisk ligger med han. 

Enig i 100% av det du skriver. Savner samen. Vurderte faktisk å kutte ut da han ble sendt hjem, men klarte ikke la være å se videre likevel..

Anonymkode: 7a423...b23

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...