AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Hei dere! Min baby har fått sin første forkjølelse. Tett (selv om jeg ikke ser så mye snørr), nysing og hosting. Hvor lenge varer typisk en forkjølelse for disse babyene? Min er forresten 9 uker. Tar også gjerne i mot tips til ting jeg bør se etter ved bedring eller forverring. Dette er litt ekkelt, synes jeg (og jeg er trøtt etter en dårlig natt). Anonymkode: 576bd...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Følg med på allmenntilstand, om baby spiser som normalt, og våte bleier. Om baby får feber, kontakt lege (iom at hen er under 3 måneder), samme med nedsatt allmenntilstand. Saltvannsspray og nesesuger kan hjelpe om hen blir så tett at det blir vanskelig å die. Min sover best i bæresjal/ bæresele når hun er forkjøla, enklere å puste fritt enn når hun ligger på ryggen i vogna. God bedring! ❤ Anonymkode: 59c9f...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Del Skrevet 17. mars 2020 Skal vel også hjelpe å dryppe med morsmelk i nesen når de små er tette. Husker ikke hvor lenge mini var forkjølet om gangen da han var baby, egentlig føler jeg han har hatt en snart 2 år lang forkjølelse, helt siden rett etter han ble født 😅 Følg også med på ørene. Min hadde sin første ørebetennelse allerede ca 2 mnd gammel, rant gugge utav ene øret 😢 lurt å prøve å holde luftveiene mest mulig åpne med saltvann e. L, kan forhindre vonde ører også. Anonymkode: be271...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Del Skrevet 17. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal vel også hjelpe å dryppe med morsmelk i nesen når de små er tette. Husker ikke hvor lenge mini var forkjølet om gangen da han var baby, egentlig føler jeg han har hatt en snart 2 år lang forkjølelse, helt siden rett etter han ble født 😅 Følg også med på ørene. Min hadde sin første ørebetennelse allerede ca 2 mnd gammel, rant gugge utav ene øret 😢 lurt å prøve å holde luftveiene mest mulig åpne med saltvann e. L, kan forhindre vonde ører også. Anonymkode: be271...60b Oi! Hvordan var søvnen deres da, med en nesten kontinuerlig forkjølet baby? Takk for tips og ting å være på utkikk etter❤️ Anonymkode: 576bd...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Del Skrevet 17. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Følg med på allmenntilstand, om baby spiser som normalt, og våte bleier. Om baby får feber, kontakt lege (iom at hen er under 3 måneder), samme med nedsatt allmenntilstand. Saltvannsspray og nesesuger kan hjelpe om hen blir så tett at det blir vanskelig å die. Min sover best i bæresjal/ bæresele når hun er forkjøla, enklere å puste fritt enn når hun ligger på ryggen i vogna. God bedring! ❤ Anonymkode: 59c9f...dfe Tusen takk! Virker piggere allerede i dag, er spent på natten😬❤️ Anonymkode: 576bd...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå