AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Hvor ofte/ nøye vasker du hjemme for tiden? Og hva bruker du? Er det nok med bare vann og såpe? Funker det å blande zalo og klorin for å desinfisere? Og på badet- bruker dere hver sitt håndkle? Takknemlig for svar 🌷 Anonymkode: f4efd...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Vasker hjemmet mitt som normalt. Og hvorfor skal du blande klorin med zalo? klorin tar alt, så ikke vits å ta annen såpe i. Og klorin bør kun blandrs ut med vann. Anonymkode: 72c90...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Del Skrevet 17. mars 2020 Tørker hendene på samme håndkle. Etter dusj har vi så klart hvert vårt håndkle. Anonymkode: 72c90...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Del Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vasker hjemmet mitt som normalt. Og hvorfor skal du blande klorin med zalo? klorin tar alt, så ikke vits å ta annen såpe i. Og klorin bør kun blandrs ut med vann. Anonymkode: 72c90...50f Jeg har også bare vasket som normalt. Men er ikke spesielt flink. Tenkte bare å høre med dere andre om jeg bør skjerpe meg og bli litt mer "hysterisk" eller nøye om du vil 🙈 Anonymkode: f4efd...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Del Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tørker hendene på samme håndkle. Etter dusj har vi så klart hvert vårt håndkle. Anonymkode: 72c90...50f Sånn gjør vi også. Men har vurdert å innføre at vi i har hver sitt håndkle etter håndvask også 🙋♀️ Anonymkode: f4efd...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg