Gjest Pamela anderson Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Er det sant at blondiner er de som har draget på gutta på by`n? Og hvorfor/hvorfor ikke?
Gjest Yes Sir Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Blondiner signaliserer mer SEX enn brunetter, akkurat som rødtopper signaliserer temperament.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Hvis du snakker om blonde kvinner, skulle overskrifta di har vært "Blondes". Jeg er blondine og opplever vel ofte akkurat det som Yes Sir beskriver, en viss type menn regner med at blonde kvinner er sexfokuserte og forholdsvis enkle. Dermed kan det vel også virke som vi har draget, men ikke nødvendigvis på dem vi vil ha draget på...
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Jeg klarte ikke å dy meg: "Do blondes have more fun?", heter det.
Gjest Hva er vitsen? Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Jeg klarte ikke å dy meg: "Do blondes have more fun?", heter det. Unødvendig! Ikke alle som er like gode i engelsk eller jobber i språkrådet.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Nei, men av og til må man jo kunne mumle litt om språket, spesielt hvis man også svarer på spørsmålet. Dessuten, som påpekt i mitt innlegg ovenfor er blonds, blonde menn. Så overskriften kunne misforstås.
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har forsket nøye på dette. Jeg har prøvd forskjellige hårfarger og frysyrer opp gjennom årene, også gått på byen. Konklusjon: Jeg har draget uansett.
Gjest gjest 123 Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Ja, hva er vitsen å disse så veldig. Jeg synes egentlig at blondiner er kjipe, så utrolig lyse. Flott med mørke jenter som er spennende. Brune intense øyer. Men smak og behag,ass!
Gjest Pamela A Skrevet 14. juni 2005 #9 Skrevet 14. juni 2005 Sorry. Er kanskje litt små analfabet, men, men... Finnes vel verre ting hihi.
Gjest Pamela A Skrevet 14. juni 2005 #10 Skrevet 14. juni 2005 Sorry. Er kanskje litt små analfabet, men, men... Finnes vel verre ting hihi.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #11 Skrevet 14. juni 2005 Ja, faktisk. Jeg har hatt håret mørkt og lyst, men når det er blondt får jeg mere oppmerksomhet fra gutter. Feil type gutter da kan man si, men jeg takker ikke nei til litt spandering av den grunn Jeg kommer til å fprtsette å være blondine . Vil jo utnytte det så lenge jeg kan...
Lestat Skrevet 15. juni 2005 #13 Skrevet 15. juni 2005 Er det sant at blondiner er de som har draget på gutta på by`n? Og hvorfor/hvorfor ikke? Mulig jeg er sær og fordomsfull, men er flere av bimbo-indikatorene (tydlig bleket for å få blondt hår, dyp utrigning, litt oversminket, solariumsbrun, dukkete mimikk osv) så gidder jeg sjelden å ta kontakt med vedkommende på byen. De få gangene jeg har gjort det, er det utelukkende med tanke på ONS, og jeg bryr meg veldig lite om hvem personen bak er. I en setting der 90% er førsteinntrykk er man tvunget til å stole på intuisjonen/fordommene sine.... Bare så det er sagt, blondt hår alene er ikke nok til at jeg tenker bimbo. Bimbo kobler jeg derimot med dum, og derfor rimelig uninterresante Forøvrig tror jeg de kvinnene som tar iniativ har det mest morro, uavhening av hårfarge Min oppfattelse er i alle fall at normen stort sett forsatt er at det er menn som skal sjekke. Det finnes neppe noe større kompliment for en mann, enn å bli forsøkt sjekket opp av en kvinne. Hun starter automatisk med et gedigent pluss i margen, og må virkelig gå inn for å overbevise for å bli stemplet som uinterresant. Jeg foretrekker i alle fall damer med litt guts ovenfor kjedelige dukkemennekser. Tror ikke jeg er alene om det...
Gjest seroxata Skrevet 16. juni 2005 #14 Skrevet 16. juni 2005 jeg har hatt de fleste hårfarger, og har hatt draget uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå