AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Nå er jeg så lei.. jeg bruker sånne bh topper som ligner på trenings bh, hvis dere skjønner hva jeg mener. Til daglig. Små pupper, og da er det best å gå med sånne. men hver eneste gang jeg vasker de så detter søren meg de innleggene ut og krøller seg så de blir på en måte ødelagte. Hvordan i all verden kan de vaskes uten at det skjer? Blir jo mer og mer ødelagte for hver gang jeg vasker de. Og de må jo vaskes 🙄🙄🙄 Anonymkode: a9e41...ab8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Ta ut innleggene og vask dem for hånd, selve bh'n vasker du i maskin. 😊 Anonymkode: 96e54...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta ut innleggene og vask dem for hånd, selve bh'n vasker du i maskin. 😊 Anonymkode: 96e54...c8e Er du seriøs?? Hver gang? Det blir slitsomt 😂😂😂😂 Anonymkode: a9e41...ab8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs?? Hver gang? Det blir slitsomt 😂😂😂😂 Anonymkode: a9e41...ab8 Hvor mye jobb kan det egentlig være å ta ut de innleggene å vaske dem 🙄 Anonymkode: 139eb...916 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er du seriøs?? Hver gang? Det blir slitsomt 😂😂😂😂 Anonymkode: a9e41...ab8 Trenger ikke vaske bh så ofte da, de kan brukes flere enn 1 gang før de må vaskes. Har du forresten prøvd vaskenett? Fikser ikke det litt av problemet om du stapper alt undertøy inn i vaskenettet? Da hopper ikke klæra så mye frem og tilbake og krøller seg Anonymkode: 7ecad...4f5 2
linnlikesbras Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Hvis du ikke vil håndvaske bh-en, bør den vaskes på finprogram. Ikke bruk tørketrommel! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå