AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Hei, jeg har en venninne som jobber i et revisjonsfirma som sekretær og som frykter å bli permittert/miste jobben under koronakrisen. Men er revisjonsbransjen en bransje som vil få det tøft i denne krisen? Tenkte selv at revisjon av regnskaper var noe man måtte gjøre i både gode og dårlige år, men jeg er ikke revisor så jeg vet ikke. Hun sa det var lite å gjøre på jobben nå. Men vet ikke om det skyldes koronaen eller om det skyldes andre grunner. Anonymkode: 24bd6...aa4
Menchit Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Regnskapsførere og revisorer selger jo tjenestenr sine til andre bedrifter. Dersom disse bedriftene, som jo er kundene deres går konkurs taper regnskap/revisjon kunder. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er regnskapsfører og vi utfører jobben som normalt. Men det er enkelte kunder som allerede har gitt beskjed om at de ikke kan pådra seg kostnader så de ønsker ikke at vi jobber med deres rehnsksp. Så det kan bli stillere for oss og revisorene på sikt og. Anonymkode: eda5d...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har en venninne som jobber i et revisjonsfirma som sekretær og som frykter å bli permittert/miste jobben under koronakrisen. Men er revisjonsbransjen en bransje som vil få det tøft i denne krisen? Tenkte selv at revisjon av regnskaper var noe man måtte gjøre i både gode og dårlige år, men jeg er ikke revisor så jeg vet ikke. Hun sa det var lite å gjøre på jobben nå. Men vet ikke om det skyldes koronaen eller om det skyldes andre grunner. Anonymkode: 24bd6...aa4 Hvis et revisjonsfirma har lite å gjøre på denne tiden av året er det garantert noe ekstraordinært på gang, i alle fall. Anonymkode: 464d3...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå