Gå til innhold

Folk klarer virkelig ikke å la være å frekke her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man bare MÅ kalle Ts noe. Om Ts ikke har angrepet grupper eller personer i sitt innlegg, men skrevet om ting som ikke er bra så MÅ noen komme og si hvor håpløs hn er. Og det blir garantert først svar her også, et eller annet «Ok» eller «er du så mye bedre selv?»

skulle ønske man tjente penger for hver gang man gjettet dette i stille sinn. For da hadde jeg vært ganske rik

Anonymkode: 26ed8...f56

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må rapporteres massivt så kanskje gjengangerne kan få en advarsel til slutt. Jeg har merket at jeg har blitt mer vant til det så jeg rapporterer ikke, men har begynt med det nå. Noen er bare direkte onde.

Anonymkode: 57f31...580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ikke Kg sånn i det hele tatt. Spesielt ikke i disse tider. Tvert i mot syns jeg folk er snillere med hverandre her inne en ellers, der mange har tilbudt seg ekstraordinære ting som å hjelpe ut folk her inne personlig med handling og sånt. Jeg tror heller du er ekstraordinært nærtagende om dette er din opplevelse av kg. De som har fått tyn her inne i det siste har stort sett bare vært personer som fortsatt ikke forstår at korona er farlig og oppfører seg hensynsløst og foræderisk, og noen mindre alvorlig psykisk syke personer som er helt ute av stand til å se lenger et sitt eget navlelo, der hele Norge bare skal dø for at de skal få gå til psykologen sin som normalt. 

Anonymkode: 2cd57...8b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bare MÅ kalle Ts noe. Om Ts ikke har angrepet grupper eller personer i sitt innlegg, men skrevet om ting som ikke er bra så MÅ noen komme og si hvor håpløs hn er. Og det blir garantert først svar her også, et eller annet «Ok» eller «er du så mye bedre selv?»

skulle ønske man tjente penger for hver gang man gjettet dette i stille sinn. For da hadde jeg vært ganske rik

Det høres ikke ut som om dette forumet er noe for deg.

Anonymkode: 6e852...790

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke fulgt alle korona-tråder, men etter over 15år her så er jeg enig i begge perspektiver. Det ER mange mobbere, og det er mange fine folk. Og nå vises endel solidariske, og endel egoister. Svar på tiltale er ok, det er også rapportering. Kanskje karantenetider er bra for forumet, det blir tid til å rydde opp i dårlige holdninger -de er jo her som ellers ute i samfunnet, men nå kommer jo alle på nett, blir kjedelig der hjemme i sofaen.

Anonymkode: 5838b...e87

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje KG skulle fått laget noen automatiserte brukere som alltid støtter/hyller TS uansett?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke fulgt alle korona-tråder, men etter over 15år her så er jeg enig i begge perspektiver. Det ER mange mobbere, og det er mange fine folk. Og nå vises endel solidariske, og endel egoister. Svar på tiltale er ok, det er også rapportering. Kanskje karantenetider er bra for forumet, det blir tid til å rydde opp i dårlige holdninger -de er jo her som ellers ute i samfunnet, men nå kommer jo alle på nett, blir kjedelig der hjemme i sofaen.

Anonymkode: 5838b...e87

Du mener de som ikke har de holdningene som regjeringen har bestemt?

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje KG skulle fått laget noen automatiserte brukere som alltid støtter/hyller TS uansett?

Ja og som syns det er greit at guttunge i karantene løper opp og ned å bråker i oppgangen i blokka og sprer virus 😂😂😂😂

Ref: Solidarisk nabo tråden 😂 episk

Anonymkode: 27215...cf6

Skrevet
På 17.3.2020 den 5.18, AnonymBruker skrev:

Du mener de som ikke har de holdningene som regjeringen har bestemt?

Ja. Om folk er bekymret for økonomien sin, og til landet, burde de følge rådene. For dess lenger det tar før spredning blir stoppet, jo større sjanse er det for konkurser.. 

AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2020 den 2.42, AnonymBruker skrev:

Så da er det greit å angripe oss alle med et innlegg som det der?? Du demonstrere jo at du er like ille og verre enn snittet!! Håpløst

Anonymkode: e93fe...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...