AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er 35 år og har hatt svært lite sex. Jeg har aldri hatt kjæreste og har heller ikke «holdt på» med noen. Men har hatt to one night stands, for å prøve litt. Det var klønete for å si det mildt. Som dere skjønner er jeg veldig uerfaren, og jeg har lite selvtillit i senga både prestasjonsmessig og utseendemessig. Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ville dere vært villig til å gi meg en sjanse likevel, selvom det helt sikkert ble utrolig dårlig sex i starten før jeg forhåpentligvis fikk mer erfaring? Eller gidder ikke voksne menn dette? Jeg ligger jo mange år bak de fleste på området.. Føler at jeg trenger grundig opplæring😅 Anonymkode: 3e57f...731 3
Silva Pluvialis Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 (endret) Jeg ser det som positivt å ha hatt få sexpartnere. Erfaring skapes sammen. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 6
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ikke føl at du er uattraktiv nei, det får du ikke lov til!☺️Jeg liker når kvinner er uerfaren og litt klønete uavhengig alder, det betyr ikke at det blir dårlig sex av den grunn, heller tvert imot... Utseendemessig sier du, er du sikker på at det ikke finnes noen som elsker deg for det du er, kanskje er du vakker hos noen også selv om ikke du synes det. For meg er det nok med et lurt smil og at du viser iver for å prøve, litt feminim og romantisk anlagt... 3
Lover Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Sex er ikke en prestasjon. Du skal ikke vinne over noen. Det virker som du trenger litt opplæring i å slappe av, men du ser det selv. Det er mange damer som tror at de presterer så godt i senga, men de er egentlig så stressa at det smitter over på mannen. 3
Gjest Familytree Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Sex er en handling som krever selvtillit, trygghet og nærhet. Opplevelsen hjelper til å føle deg mer komfortabel med deg selv å ta initiativ til å gjøre det du liker. Jeg er sikker på at denne erfaringen oppnås med et mer konvensjonelt forhold enn med ONS 😊 Jeg tror ikke mangel på erfaring er dårlig, det hjelper faktisk en mann å føle seg komfortabel også. Vi har også usikkerheter i senga.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 5 timer siden, Familytree skrev: Sex er en handling som krever selvtillit, trygghet og nærhet. Opplevelsen hjelper til å føle deg mer komfortabel med deg selv å ta initiativ til å gjøre det du liker. Jeg er sikker på at denne erfaringen oppnås med et mer konvensjonelt forhold enn med ONS 😊 Jeg tror ikke mangel på erfaring er dårlig, det hjelper faktisk en mann å føle seg komfortabel også. Vi har også usikkerheter i senga. Trodde sex var en handling som krevde kåthet jeg, selv har jeg et dårlig selvbilde og veldig dårlig selvtillit, men når jeg er kåt så forvinner dette. Kåtheten gjør meg rusa slik jeg gir totalt f og bare knuller og nyter😊 Anonymkode: 58e27...8c1 1
Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Jeg tenker at det handler bare om at du finner en som gir deg selvtillit. Da løses dine utfordringer på et blunk. Evnen til å ha sex er medfødt. Det gjelder kanskje spesielt for kvinner, i hvert fall føles det ofte slik, for en forelsket mann . Endret 17. mars 2020 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Null problem. Menn er ikke opptatt av seksuell erfaring og selvtillit hos kvinner, bare vær deg selv du. Det er ikke slik at du trenger å gjøre spesifikke ting for at sex skal bli bra for en mann. Anonymkode: 1d930...362 2
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kåtheten gjør meg rusa slik jeg gir totalt f og bare knuller og nyter😊 Det er jo nøyaktig den kåtheten man bør få frem til hverandre, det er når villdyret våkner osv... ja, man blir litt mere gærn når man får den rusen... og noen ganger er det derfor forholdet varer for noen par😋 Endret 17. mars 2020 av Bamseklemmer 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35 år og har hatt svært lite sex. Jeg har aldri hatt kjæreste og har heller ikke «holdt på» med noen. Men har hatt to one night stands, for å prøve litt. Det var klønete for å si det mildt. Som dere skjønner er jeg veldig uerfaren, og jeg har lite selvtillit i senga både prestasjonsmessig og utseendemessig. Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ville dere vært villig til å gi meg en sjanse likevel, selvom det helt sikkert ble utrolig dårlig sex i starten før jeg forhåpentligvis fikk mer erfaring? Eller gidder ikke voksne menn dette? Jeg ligger jo mange år bak de fleste på området.. Føler at jeg trenger grundig opplæring😅 Anonymkode: 3e57f...731 For min del hadde ikke det vært noen dealbreaker hvis du ikke bare hadde gjemt deg fordi du ikke synes om kroppen din. Litt opplærling hadde det blitt, men det løsner fort og er du interessert og utforskende så blir dette bra. Det blir alltid litt kløning til å begynne med så det trenger du ikke å bekymre deg over. Hvis du har en bra mann så hjelper dere hverandre til målet da dette på ingen måte er noen konkurranse. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Jeg ville i hvert fall sett på det som noe svært positivt! Anonymkode: a0fdc...c70 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 Tusen takk for svarene deres! De var absolutt oppløftende. Jeg synes jo det er litt flaut å være såpass uerfaren mtp kjærlighet, forhold, sex og kropp i en så høy alder. Får håpe læringskurven er bratt når jeg først setter i gang:-) Anonymkode: 3e57f...731 1
Dominas leketøy Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35 år og har hatt svært lite sex. Jeg har aldri hatt kjæreste og har heller ikke «holdt på» med noen. Men har hatt to one night stands, for å prøve litt. Det var klønete for å si det mildt. Som dere skjønner er jeg veldig uerfaren, og jeg har lite selvtillit i senga både prestasjonsmessig og utseendemessig. Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ville dere vært villig til å gi meg en sjanse likevel, selvom det helt sikkert ble utrolig dårlig sex i starten før jeg forhåpentligvis fikk mer erfaring? Eller gidder ikke voksne menn dette? Jeg ligger jo mange år bak de fleste på området.. Føler at jeg trenger grundig opplæring😅 Anonymkode: 3e57f...731 Ikke noe stress.... det er jo hvordan mann har det sammen i et parforhold som er viktig, ikke hvilke erfaring mann har i senga... Endret 17. mars 2020 av Dominas leketøy
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 Tror de fleste menn hadde sett på dette som å vinne i lotto helt ærlig.😊 Da kan man lære å kjenne hverandre på en helt ny måte og ta ting gradvis. Alle vet jo at menn liker en utfordring. Sex er jo ikke akkurat rakett forskning så heller ei som er "jomfru" enn ei som har ligget mye rundt. Anonymkode: ef85f...634 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #15 Skrevet 17. mars 2020 Jeg hadde blitt superlykkelig om jeg hadde funnet ei dame med lite erfaring, som ville ha meg. 🙂 Hilsen mann på 42 som er i samme situasjon. Anonymkode: f9985...8d3 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #16 Skrevet 17. mars 2020 Ingen fare, det går seg til. Var i samme situasjon, og i samme alder da jeg fant han jeg er sammen med nå. Begge uerfarne, men det gikk seg til. En må bare regne med litt prøving og feiling, og ikke ta seg selv så høytidelig, så går det så bra så! Anonymkode: 13f22...0b7
trøndermann38 Skrevet 17. mars 2020 #17 Skrevet 17. mars 2020 At du er uerfaren er bare ett pluss for meg
AndersenG Skrevet 17. mars 2020 #19 Skrevet 17. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35 år og har hatt svært lite sex. Jeg har aldri hatt kjæreste og har heller ikke «holdt på» med noen. Men har hatt to one night stands, for å prøve litt. Det var klønete for å si det mildt. Som dere skjønner er jeg veldig uerfaren, og jeg har lite selvtillit i senga både prestasjonsmessig og utseendemessig. Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ville dere vært villig til å gi meg en sjanse likevel, selvom det helt sikkert ble utrolig dårlig sex i starten før jeg forhåpentligvis fikk mer erfaring? Eller gidder ikke voksne menn dette? Jeg ligger jo mange år bak de fleste på området.. Føler at jeg trenger grundig opplæring😅 Anonymkode: 3e57f...731 Hadde da vært helt kurant:-)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #20 Skrevet 17. mars 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 35 år og har hatt svært lite sex. Jeg har aldri hatt kjæreste og har heller ikke «holdt på» med noen. Men har hatt to one night stands, for å prøve litt. Det var klønete for å si det mildt. Som dere skjønner er jeg veldig uerfaren, og jeg har lite selvtillit i senga både prestasjonsmessig og utseendemessig. Hva tenker dere menn om situasjonen min, ville jeg vært et helt uaktuelt tilfelle for dere? Ville dere vært villig til å gi meg en sjanse likevel, selvom det helt sikkert ble utrolig dårlig sex i starten før jeg forhåpentligvis fikk mer erfaring? Eller gidder ikke voksne menn dette? Jeg ligger jo mange år bak de fleste på området.. Føler at jeg trenger grundig opplæring😅 Anonymkode: 3e57f...731 Så lenge du er åpen for nye erfaringer så hadde det ikke gjort noe. Ikke det at du skulle ha hoppet rett inn i avanserte former for sex, men at du hadde vært villig til å prøve nye ting steg for steg. Anonymkode: a4bc6...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå