AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Det begynner å bli et mønster har jeg lagt merke til. De av mine ons som får orgasme, blir gjerne litt "klengete" i ettertid. Jeg merker at de har fått følelser. Har det med hormoner å gjøre? Anonymkode: 6d768...4c0
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: De av mine ons som får orgasme, blir gjerne litt "klengete" i ettertid. Jeg merker at de har fått følelser. Har det med hormoner å gjøre? Det er nok et godt tegn på at du gjør ting riktig med dem, hormoner og kvinner kan slå ut i mange retninger har jeg erfart😂 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Tror ikke det akkurat er orgasmen som gjør at de får følelser Anonymkode: 7f510...29f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Jeg kan ihvertfall skrive under på det. Anonymkode: 3cee3...d96 3
mortilen Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 For min del tror jeg det handler om at den mannen som klarer å gi meg orgasme, han er en mann jeg er trygg og slapper av med. Får aldri orgasme om jeg ikke har dette på plass. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Det gjelder ikke for meg. Men da måtte jeg jo fått følelser for alle menn jeg har hatt sex med. Anonymkode: 7cb45...d98 3
Resignert Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjelder ikke for meg. Men da måtte jeg jo fått følelser for alle menn jeg har hatt sex med. Anonymkode: 7cb45...d98 Om du kommer så lett, er det vel mer sannsynlig at de mennene får en skikkelig hangup på deg 😁 Damer som kommer når man knuller dem, er jo mye mer givende å ha sex med enn den tungpulte majoriteten.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 Jeg merker ingen korrelasjon der med mine anekdoter i alle fall. Tipper det er omtrent like stor andel som blir klengete, av både de som kommer og de som ikke kommer. Men om det skulle vise seg å være en liten overvekt av klengethet blant de som fikk orgasme, så er det jo ikke så veldig rart. Meeeen helt vitenskapelig korrekt tror jeg ikke det er. Anonymkode: de32a...827
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 Kvinner er avhengig av mannen for å ha seksuell nytelse, så er kanskje noe i det. Anonymkode: 50fbd...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har veldig sjeldent opplevd å ikke få orgasme. Noen er flinkere enn andre, og på et vis blir jeg mer knytta til dem fordi det er ekstra bra og frister til gjentakelse. Men det stopper der. Anonymkode: 6e432...384
BraNok Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er avhengig av mannen for å ha seksuell nytelse, så er kanskje noe i det. Anonymkode: 50fbd...0f3 Og dette er hvertfall bullshit! 🤣🤣 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 5 timer siden, Resignert skrev: Om du kommer så lett, er det vel mer sannsynlig at de mennene får en skikkelig hangup på deg 😁 Damer som kommer når man knuller dem, er jo mye mer givende å ha sex med enn den tungpulte majoriteten. Nå er ikkje menn flest så usikker som deg da.. Anonymkode: 77a05...8db 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #15 Skrevet 17. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder ikke for meg. Men da måtte jeg jo fått følelser for alle menn jeg har hatt sex med. Anonymkode: 7cb45...d98 Ikke alle har følelser av særlig betydning. Anonymkode: ce568...83e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #16 Skrevet 17. mars 2020 Leser en om oxytocin sin effekt på kvinners hjerne så ligger det noe i det. Men hvis den samme kvinnen får lett orgasme med alle menn så vannes vel betingingen og effekten av orgasmene med akkurat den mannen noe ut. Selv vil jeg ikke være sammen med kvinner som ikke kommer. Det er mange grunner til det. Den viktigste er at min katalysator for selv å komme maks er hennes orgasme(r). De vaginale orgasmene får Cervix til å åpne seg, pulsere, noe som øker sjansen for graviditet. Ikke det at jeg vil ha flere barn, har et halvt fotballag, men det dyriske i dette er noe ekte og naturlig. Dette oppleves som nært og kjært, noe en deler med hun en elsker. Anonymkode: 6d42a...b48 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #17 Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det begynner å bli et mønster har jeg lagt merke til. De av mine ons som får orgasme, blir gjerne litt "klengete" i ettertid. Jeg merker at de har fått følelser. Har det med hormoner å gjøre? Anonymkode: 6d768...4c0 Ja. Får han meg til å komme flere ganger i en økt, da er jeg hektet. Anonymkode: 70abb...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #18 Skrevet 17. mars 2020 Siden jeg får lett orgasme: Nei, aldeles ikke. Må mye mer til en det. Anonymkode: ed8d8...2d7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #19 Skrevet 17. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg får lett orgasme: Nei, aldeles ikke. Må mye mer til en det. Anonymkode: ed8d8...2d7 Takk for et utfyllende svar. Dette var et viktig bidrag til tråden. Anonymkode: 6d42a...b48
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #20 Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, BraNok skrev: Og dette er hvertfall bullshit! 🤣🤣 Jeg synes ikke at det er bullshit, selv om jeg kanskje er enig i påstanden på annen måte enn den som skrev det mener. Menn som er egoistiske og dårlige i senga kan lett ødelegge kvinners seksuelle nytelse. Vi er ikke avhengig av dem på den måten at de må gjøre alt for oss, og vi ikke har evner til å selv nyte og vite og vise hva vi trenger og liker, men vi er avhengige av menn som ikke kjører så ego at de spolerer vår nytelse ved sex. Jeg har vært borti spolerende menn. Litt sterkere enn oss og med fullstendig dotter i ørene i forhold til hva som er bra sex for oss, eventuelt likegyldig til om vi også har det bra, så blir det dårlig sex for oss, om de aldri så mye oppnår sin orgasme. Så jo, vi er jo litt avhengig av hvordan mannen er. At han ikke er for brå og hardhendt, og direkte ødelegger vår mulighet til å nyte sex. Til spørsmålet i HI. Ja jeg knytter meg mer til menn som er gode elskere, og etter at jeg ble 20-22 år var jeg kjapp til å kvitte meg med spolerende egoister/kløner. Anonymkode: 1faa2...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå