Gå til innhold

Mors reality... jeg fikk en fin mail :-)

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

I neste Robinsonkonkurranse:

- 6 gifte menn blir etterlatt på en øy med bare 1 bil og 3 barn hver i 6 uker.

- Hvert barn driver med 2 ulike sporter og enten musikk eller dansetimer.

- Det fins ingen Macdonalds.

- Hver mann må ta hånd om sine 3 barn, holde sitt tildelte hus rent, gå igjennom lekser, hjelpe til med ulike skoleprosjekt, lage mat, vaske og betale "liksomregninger" der pengene man får ikke rekker til.

- Man får en sum penger som skal rekke til mat hver uke.

- Hver mann må ta hvert barn med seg til avtalte legetimer, tannleger og frisør. Han må til og med bake kaker til barnas ulike sosiale arrangement.

- Han må også være ansvarlig for å innrede sitt tildelte hus på øya, plante blomster og se til at det til enhver tid er representativt.

- Mannnen får bare se på tv når alle barna sover og alle plikter er gjort.

- Hver far må kunne alle ordene til hvert eneste idiotiske barnerim som kommer på tv og navnet på alle tv-karakterer i alle tegneserier.

- De må barbere sine ben hver dag, bruke sminke som de skal ta på mens de kjører sine barn til respektive aktiviteter og lage 3 forskjellige luncher.

- De må bruke ubekvemme og for små, men supermoderne sko, ha neglene lakkerte og øyenbryna nappet.

- Under en av disse 6 ukene, må de ha plagsomme kramper i magen, ryggverk, og fryktelige men uforklarlige humørsvingninger uten å klage eller utsette sine gjøremål.

- De må springe på et utall hjem- og skolemøter og tilbringe flere timer i lekeparken med sine mindre barn.

- Hver kveld før han legger sine 3 barn skal han bade dem, ta pysjamasen på, børste tenner og hår. Samme prosedyre på morgenen før klokken 7.

- En test vil gjennomføres i slutten av disse 6 uker, der han skal kunne følgende: hvert barns fødselsdag, lengde, vekt, skostørrelse, klesstørrelse og lærerens navn, barnets fødselsvekt, -lengde, -klokkeslett, hvert barns favorittfarge, bestevenn denne uken, favorittgodteri, -sang, -drikke, -leke, største frykt og hva de vil bli når de blir store.

- Barna stemmer dem ut fra øya avhengig av hvordan pappaene har oppført seg.

- Den siste pappaen som blir igjen vinner, om han har nok styrke igjen til å møte sin partner og ha sex med henne uten forvarsel og hvor som helst...

- Den som vinner får i premie å gjøre denne konkurranse om og om igjen i ca. 18 år, og får retten til å kalle seg selv mamma.

Send dette til alle mammaer du kjenner! (og kanskje noen pappaer også).

Klapp dere selv på skulderen, jenter... 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fikk jeg også......Treffende! :wink:

Gjest Emera
Skrevet

Hehe, neste Robinson skal jeg jammen se på...

Gjest Gjesta
Skrevet

:hoho:

Endelig en realityserie som passer for meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...