Gå til innhold

Noen som har tips til inneaktiviteter for voksne ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og lærer språk på memrise nå! Elsker den siden, de har også en app som er veldig god!

Anonymkode: 045f6...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Eksperimenter med matvarer, krydder og nye sammensetninger.

Anonymkode: 27c13...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytte alle passordene mine ? 😳🤪

Anonymkode: 49446...c1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Ja sims er gøy, men litt ensomt når hverdagen nå ellers er ensom! Liker ikke skytespill men gjerne Explorer spill og skaper spill :)

Anonymkode: 723a4...b18

Vet ikke om det er for andre plattformer enn switch, men vi er mange som gleder oss til animal crossing kommer ut på fredag :) der kan en besøke andres øyer og være sosial i spillet, utvikleren laget det opprinnelig fordi han var flyttet langt fra familien til en storby og følte seg ensom

Ellers - potte om stueplanter? Små sekker med jord finnes på matbutikker som også selger blomster.

Så litt frø? Mange matbutikker har også frø nå, såsesongen er startet. Gulerot i melkekartong er gøy. Eller bare karse på bomull? Å se ting gro, det er noe med det :) 

Start skikkelig rundvask hjemme, inkludert tak, er mer snusfornuftig, men på planen. Å ta rom etter rom mer grundig enn vanlig. 

Ellers leser jeg mye på nett, fagartikler og slikt om ting jeg er interessert i, men sjelden får tid til å fordype meg i. 

Anonymkode: 1b49c...5f3

• Liker 5
Skrevet

Fin tråd!

Her er mine tips:

* Bruk lang tid på husarbeid! Det blir en del ekstra skritt av å ta en og en ting ut av oppvaskmaskinen f.eks. 🙂

* Pugg et nytt språk, eller gjerne et du kan litt av fra før. Jeg lastet ned en språk-app idag som virker veldig bra (Learn spanish) 

* Podcast! Her er det utrolig mye å velge i

* Wordfeud! 

Skrevet

Lag et intrikat tredimensjonalt nettverk av alle du har vært i kontakt med og alle deres kontaktledd for de siste 3 ukene, ved å bruke hyssing og printede bilder slik at du kan få et visuelt smittekart. Hvis du oppdager at en i nettverket har blitt smittet markerer du bildet med et rødt kryss, og erstatter den hvite hyssingen som er koblet til bildet med rød hyssing og det samme med alle personen har vært i direkte kontakt med.

Moro for hele familien!

• Liker 1
Skrevet
På 16.3.2020 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Der er visst 47 % i dette land ( kilde Harald Eia😂) som er eneboer. Jeg er en. Vi skal jo alle være hjemme nå. Mest mulig. Selv har jeg vært i karantene i 14 dager alt ( selvvalgt da jeg kom fra knutepunktflyplass) og jeg kjenner jeg begynner bli litt småsprø 🤪 

Så da tenkte jeg: hva med en tråd for hva en kan finne på, uten å gå ut, for voksne. ( og gjerne for de som alene bor spesielt kanskje)

Anonymkode: 49446...c1e

Hva med en Corona plingfest. Bør helst gjøres med Corona men andre øl går selvsagt også ann. Dette forutsetter at du ser på NRK1 Coronasending dagen igjennom. Hver gang de tar opp tall på antall smittede, åpner og fortærer du en ny øl.

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 3/17/2020 at 11:35 PM, AnonymBruker said:

Vet ikke om det er for andre plattformer enn switch, men vi er mange som gleder oss til animal crossing kommer ut på fredag :) der kan en besøke andres øyer og være sosial i spillet, utvikleren laget det opprinnelig fordi han var flyttet langt fra familien til en storby og følte seg ensom

Ellers - potte om stueplanter? Små sekker med jord finnes på matbutikker som også selger blomster.

Så litt frø? Mange matbutikker har også frø nå, såsesongen er startet. Gulerot i melkekartong er gøy. Eller bare karse på bomull? Å se ting gro, det er noe med det :) 

Start skikkelig rundvask hjemme, inkludert tak, er mer snusfornuftig, men på planen. Å ta rom etter rom mer grundig enn vanlig. 

Ellers leser jeg mye på nett, fagartikler og slikt om ting jeg er interessert i, men sjelden får tid til å fordype meg i. 

Anonymkode: 1b49c...5f3

Etter trailere og anmeldelser å bedømme så tror jeg at det trygt kan sies at ihvertfall jeg vil tilbringe resten av innetiden med nesa i Switchen. Det er nesten så jeg er fristet til å anbefale det før det har kommet ut.

Endret av Stueloff
AnonymBruker
Skrevet

Fargeleggingsbøker for voksne, lese bøker, lage påskepynt eller annet kreativt, plante frø (blomster, grønnsaker), prøve noen nye oppskrifter, bake, teste ut et treningsprogram på youtube (pilates, styrke, yoga), lære å meditere, se noen interessante dokumentarer, ta nettkurs (kanskje noe du har interesse for eller noe som er nyttig mtp på jobb). 

Hvis du har mulighet for å gjøre noe for jobben så hadde de sikkert satt pris på det. Mange er hjemme 14 dager nå men fåtallet er nok så dårlig at de ikke kan gjøre noe. Har en venninne som er helsefagarbeider og som var i karantene. Hun oppdaterte sangbøker (omgjorde til stor skrift slik svaksynte kan lese), lagde en liten oppskriftsbok med diverse bakst, søtsaker og lunsj og hun bestilte klær på nett til en beboer hun hadde ansvaret for. 

Anonymkode: e81bf...a3f

AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 1.08, Kaptein Klein skrev:

Lag et intrikat tredimensjonalt nettverk av alle du har vært i kontakt med og alle deres kontaktledd for de siste 3 ukene, ved å bruke hyssing og printede bilder slik at du kan få et visuelt smittekart. Hvis du oppdager at en i nettverket har blitt smittet markerer du bildet med et rødt kryss, og erstatter den hvite hyssingen som er koblet til bildet med rød hyssing og det samme med alle personen har vært i direkte kontakt med.

Moro for hele familien!

😂 🤣😁

Anonymkode: d1b0e...06f

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2020 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Voksne mennesker bør ikke ha behov for å få tips fra andre om "inneaktiviteter" bare man skal være hjemme i noen dager... 

Var dette det mest positive du kom på å skrive? :roll:

Anonymkode: 1b7e0...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Lære seg et nytt språk! Da kan man snakke til seg selv uten å bli mistenkt for å ha blitt små gal :)

Anonymkode: 1b7e0...c1d

• Opprett ny...