AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #21 Del Skrevet 17. mars 2020 Rydd i epostene dine og slett unna. Da gjør du noe bra for miljøet også 👍🏼 Anonymkode: cdb7a...362 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #22 Del Skrevet 17. mars 2020 Hva med denne inneaktiviteten ...? http://www.brian.no/fp-content/attachs/fingerovelse-21-02-2020.mp4 Anonymkode: ecf80...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #23 Del Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, tussi84 skrev: Gaming, Se film/Tv-serier, lese bok, håndarbeid, etc.. Har du tips til hva man kan game som ikke er for dyrt på Steam? Gjerne noe spill man kan kommunisere med andre i Anonymkode: 723a4...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 17. mars 2020 #24 Del Skrevet 17. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tips til hva man kan game som ikke er for dyrt på Steam? Gjerne noe spill man kan kommunisere med andre i Anonymkode: 723a4...b18 får spørre mannen min senere idag og gi deg tilbakemelding siden han spiller alt mulig... Jeg selv spiller stort sett bare the sims, eller world of warcraft om dagen hvis jeg først gamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 17. mars 2020 #25 Del Skrevet 17. mars 2020 Yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #26 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg lurer på å rydde i digitale bilder og muligens lage fotobok. Dette har jeg hatt på listen over ting jeg må gjøre i flere år (sikkert over 10 år). Også rydde i klesskapet. Og lære å sy. Blir det langvarig lurer jeg på å lære er instrument. Anonymkode: aeafd...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #27 Del Skrevet 17. mars 2020 Sex 🤣 Anonymkode: 6c893...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #28 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg har abonnement på live gym. Der er det utrolig mange aktiviteter å velge i! Dans, styrke, kondisjon,yoga osv. 50 kr mnd, veldig verdt det synes jeg i hvert fall. Anonymkode: 023de...116 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #29 Del Skrevet 17. mars 2020 Det er ting du kan lage. Tomme doruller kan du lage artige ting av, lag trolldeig figurer av vann, mel, salt (og evt litt olje), gå ut og finn runde steiner og mal dem i artige farger og motiv (eks marihøne), lag påskepynt. Gå ut i skogen og plukk litt kvist og lim biter sammen og lag en flott dekorasjon. Finnes tips på Pinterest bl.a. Søk feks twig arts og du får opp tips til hva du kan lage av kvister. Anonymkode: 61b18...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #30 Del Skrevet 17. mars 2020 LEGO! Mange store sett for voksne. Millennium Falcon med 7500 klosser bør holde deg aktivisert en stund .) Eller Harry Potter-slottet, kanskje? https://lekekassen.no/lego-for-voksne Anonymkode: 211bc...1df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #31 Del Skrevet 17. mars 2020 Masse e-bøker 💕. Litt rydding og baking. Vurderer vinduspuss av stort hus, men har ikke blitt så desperat ennå 🙂. Chatter mye mer enn vanlig. Sår masse blomster, så drivhuset kan fylles opp om noen uker 🌺 Anonymkode: 15d1a...f44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. mars 2020 #32 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) Ommøbelere, gå igjennom finans fordi skattemeldingen kommer strax, kaste gamle papirer, brukermanualer som ligger på nett kan kastes osv Rydde opp i smykker og slike pynteting. Rydde opp i en del sentimentale ting som vi har som vi kan gi videre. Gå over alle ullgensere og klær med nupper med stor nuppefjerner. Pusse alle sko, evt. skifte skolisser, eller gå til skomakeren med dem for å skifte slåer/helflikker. Endret 17. mars 2020 av Wonders 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 17. mars 2020 #33 Del Skrevet 17. mars 2020 Skrive brev og send dem til famile/venner som bor langt unna. Det er koselig! Kanskje du får svar? Lær deg å strikke/sy/hekle, lag noe påskepynt. Tren hjemme, tøy ut, kanskje dette er tiden for å lære seg spagaten? Bak skoleboller eller noe annet du har lyst på. Lær deg å sjonglere. Lese bøker. Skriv dagbok. Ring rundt (ikke tekst, men ring) til venner/familie. Rydde i klesskapet, bli kvitt klær du ikke bruker. Når karantenen er over, gir du dem til Fretex. Vask kjøleskapet innvendig, og vinduer. Sett opp et fuglebrett og studer fuglene. Lær deg nye arter. Hør på interessante podcasts. Tegne! Betal regninger, rydd i bilder på pcen, lag budskjett Hør på musikk Ta et bad i badekaret. Kjør en hårkur, ansiktsmaske. Lær deg å flette hår/lage nye, vanskelige hårfrisyrer. Lær deg å stå på hendene. Skriv en ønskeliste, så har du noe å svare neste gang folk lurer på hva du ønsker deg til burdagen. Skriv ned gaveforslag til hver person du har tenkt å gi julegave/bursdagsgave til. Da slipper du dårlige hastekjøp. Press blomster/planter/blader og bruk dem til noe kreativt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #34 Del Skrevet 17. mars 2020 Baking, husarbeid, serier/filmer, gå tur, sims (😅), trening, organisere hyller osv, lese, strikke, podcast. Anonymkode: 48b49...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. mars 2020 #35 Del Skrevet 17. mars 2020 Se på https://www.netflix.com/title/80209379?s=i&trkid=13747225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 17. mars 2020 #36 Del Skrevet 17. mars 2020 Bøker, serier, filmer, legge kabal, puslespill, kryssord, sudoku, tegning, maling, strikking, brodering, baking, matlaging, husvask... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #37 Del Skrevet 17. mars 2020 Wordfeud, scrabble, kabal, mahjong, krimbøker, dokumentar serier, planlegge hva du skal gjøre dersom alt går bra og viruset forsvinner, Fordele evt arv og lage testamente for hindre evt arvinger å krangle. Gi bort verdier. Høre på radio. Er mange kanaler å velge mellom. Skrubbe og rengjøre badet. Føre dagbok. Anonymkode: 27c13...aff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. mars 2020 #38 Del Skrevet 17. mars 2020 Slektsgransking. Digitalarkivet.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #39 Del Skrevet 17. mars 2020 11 timer siden, tussi84 skrev: får spørre mannen min senere idag og gi deg tilbakemelding siden han spiller alt mulig... Jeg selv spiller stort sett bare the sims, eller world of warcraft om dagen hvis jeg først gamer. Takk Ja sims er gøy, men litt ensomt når hverdagen nå ellers er ensom! Liker ikke skytespill men gjerne Explorer spill og skaper spill Anonymkode: 723a4...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 17. mars 2020 #40 Del Skrevet 17. mars 2020 Fargelegging, diamond painting, puslespill, filmer, tegne, musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg