AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Hvorfor tenner du på å bli dominert? Dette er noe jeg finner både pirrende, spennende, og veldig fristende. Men forstår ikke helt hvorfor jeg tenner på tanken om å bli dominert😅 Anonymkode: 7b0e3...e52
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Jeg tenner på å bli dominert av min kjære, fordi jeg er submissive. Det er en del av hvem jeg er. Det gir meg glede å underkaste meg ham, og det gir ham glede å dominere meg. For min del, trenger jeg ikke noe mer grunn en det ❤️ Anonymkode: 11981...409 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 For meg handler det om å få lov til å gi fra meg kontroll. Jeg har så mye ansvar hjemme og på jobb, at i sengen vil jeg bli dominert. Jeg stoler fult og helt på mannen min og han vet hvor mine grenser går og hvor langt de kan tøyes. Likevel strekker vi de gang på gang og denne uvissheten er utrolig turnon. Handler først og fremst om det mentale for min del. Det fysiske er bonusen. Anonymkode: 68a97...ded 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg tror jeg blant annet føler meg mer ønska dersom jeg ikke trenger å gi noe tilbake 😁 drømmer om at noen skyver meg opp mot en vegg uten at jeg trenger å be dem om det. Anonymkode: 6ee0e...82e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Man trenger ikke drive med bdsm selvom man liker å bli dominert. Anonymkode: 77262...394 3
Dominas leketøy Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenner du på å bli dominert? Dette er noe jeg finner både pirrende, spennende, og veldig fristende. Men forstår ikke helt hvorfor jeg tenner på tanken om å bli dominert😅 Anonymkode: 7b0e3...e52 Det er vel veldig individuelt... For min egen del er det ikke tanken på å bli dominert som er så pirrende, men når min miss er i aksjon og jeg ser at hun blir så kåt at det skvulper i øynene ...... Det er pirrende....
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Rart fenomen det med bdsm, seksuelt vil de fleste være motsatt av hva de er til vanlig. Anonymkode: 5abb3...43f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke drive med bdsm selvom man liker å bli dominert. Anonymkode: 77262...394 Hvordan? Sånn med tanke på at ds står for dominans og submission? Anonymkode: 11981...409 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan? Sånn med tanke på at ds står for dominans og submission? Anonymkode: 11981...409 D står også for disiplin og S for sadisme, så dominans og underkastelse tenker jeg er en liten del av bdsm kulturen. Fullt mulig å ha dominans og underkastelse i et ellers ganske normalt seksliv. Jeg og mannen kan drive med ganske mye dominans og underksstelse men jeg tenker vi i liten grad er innom bdsm kulturen likevel. Anonymkode: 427a9...67d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: D står også for disiplin og S for sadisme D står for både disiplin OG dominans. S står for både sadisme OG submission 😃 Så om man driver med dominans og underkastelse, driver man med BDSM. Anonymkode: 11981...409
SinfulBby Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenner du på å bli dominert? Dette er noe jeg finner både pirrende, spennende, og veldig fristende. Men forstår ikke helt hvorfor jeg tenner på tanken om å bli dominert😅 Anonymkode: 7b0e3...e52 Jeg liker å være «under» ham. Følelsen av at han er større, sterkere og har makt over meg😛 er litt vanskelig å sette ord på det, men jeg bare døøøør så deilig innvendig når han drar meg inntil seg å holder hodet mitt når har kysser meg, litt bestemt og litt hardt men ikke vondt. Eller når han legger en hånd på halsen min å klemmer litt, bare litt.. det kan også være dominering på en måte at han er «over meg». Liker den følelsen også av å bli «tatt» på en kjærlig men bestemt måte. Litt som relasjonen den er bestemt men kjærlig i bunn. 💗 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 En kompis sa det sånn: "Det å føle at man er noe for noen". Helt enkelt Anonymkode: 639d1...047 2
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 Partner og jeg switcher. For oss skaper det et rom for å eksperimentere og å finne både oss selv og den andre når vi bytter på å gi bort kontrollen. Hun ønsker at jeg skal være den som tøyer grensene og søker spenning og utfordring. Da føyer hun seg under meg. Andre ganger viser jeg min kjærlighet til henne ved å hengi meg helt til hennes lyst og kontroll. At jeg er hennes, helt og fullt.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 22 timer siden, SinfulBby skrev: Jeg liker å være «under» ham. Følelsen av at han er større, sterkere og har makt over meg😛 er litt vanskelig å sette ord på det, men jeg bare døøøør så deilig innvendig når han drar meg inntil seg å holder hodet mitt når har kysser meg, litt bestemt og litt hardt men ikke vondt. Eller når han legger en hånd på halsen min å klemmer litt, bare litt.. det kan også være dominering på en måte at han er «over meg». Liker den følelsen også av å bli «tatt» på en kjærlig men bestemt måte. Litt som relasjonen den er bestemt men kjærlig i bunn. 💗 Dette er grunnen til at damer skal være underlegen mannen sin og mannen er sjefen.😂😂 Er bare sånn det er fra naturens side. Anonymkode: 880e1...74d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er grunnen til at damer skal være underlegen mannen sin og mannen er sjefen.😂😂 Er bare sånn det er fra naturens side. Anonymkode: 880e1...74d Men liker ikke hvis han skal være «over meg» i alle andre situasjoner, da kan d lett oppfattes som frekt eller sårende. Men jeg er enig i at mannen er den som beskytter og er den sterke i forholdet. Men i dennne moderne tiden vi er i nå stiller vel intelligensen ofte sterkere enn om man er XX er XY i det vanlige liv.. men i senga.. for min del kan jeg slave litt å underkaste meg helt😅 Anonymkode: 29fd4...97d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 Nå liker jeg kun elementer innenfor bdsm. Me for min del liker jeg at han er den maskuline, bestemte. Synes det er sexy. Ellers handler det vel litt om at jeg synes det er digg å få det ekstra "push". Feks synes jeg analsex til vanlig ikke er så digg. Men når vi driver bdsm og han pusher meg så er det akkurat som jeg slapper mer av og hengir meg han også blir det mye mer digg. Altså det er det jeg blir når av og da er det lettere å eksperimentere. Synes også det er deilig å tilfredsstille han. At hans behov først tas hensyn til. Kan også like å bli straffet med feks spanking. Tror jeg liker at han har makten og det å føle at jeg er hans. Til info har jeg aldri opplevd mishandling. Siden så mange tror folk som driver med dette har det. Jeg liker mye flere elementer av bdsm nå med samboeren min enn før med mer tilfeldige partnere. Da holdt det med lett spanking og røff sex. Det er nok fordi jeg er trygg på partner og derfor tørr og synes det er deilig å overgi meg han. Og vi tråkker aldri over grenser. Anonymkode: 763ea...14d
Gjest Alterego666 Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er grunnen til at damer skal være underlegen mannen sin og mannen er sjefen.😂😂 Er bare sånn det er fra naturens side. Anonymkode: 880e1...74d Du mener evolusjonen tar retning på dette grunnlaget? Grei ut.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 Er det BDSM å bli lugget i håret, bunnet til bunns, klapset på kinnet, klapset hardt på rumpa, holde ansiktet ned og fast, bli kommandert og knullet hardt? Anonymkode: ceeb7...7b6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 Kan være relatert til det ja. Og mest sannsynlig har ikke det ALLER råeste som blir bedrevet med, blitt beskrevet her heller.. Anonymkode: 29fd4...97d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det BDSM å bli lugget i håret, bunnet til bunns, klapset på kinnet, klapset hardt på rumpa, holde ansiktet ned og fast, bli kommandert og knullet hardt? Anonymkode: ceeb7...7b6 Jupp, du treffer en del av bokstavene der. Blandtannet den aller første. Anonymkode: 11981...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå