Gå til innhold

Norge og den forferdelige dårlige forbindelsen til alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater vårt vær og beliggenhet. Det grå landet. Og det er nesten ikke tog her :( skal du noe sted er det buss som tar 100 år. 

Anonymkode: c97a4...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grått land? Er det noe Norge ikke er, så er det grått. ingen steder er vakrere enn på våren eller sommeren, når sola skinner og blomstene titter fram, eller på høsten når løvet får vakre farger, eller om vinteren når snøen ligger vakker og hvit.  :) Jeg kan være enig at det er litt kjipt når det regner mye om høsten og det er mørkt og grått, men det er jo ikke hele tiden, slik jeg opplever det.

Jeg er dog enig i at vi godt kunne bygget flere/raskere togstrekninger, når det er sagt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Klimaet i dette landet er en katastrofe. Så er det alt for kupert terreng. Og lav befolkningstetthet. Ellers er det fint da 

Anonymkode: c1ad1...3ec

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Klimaet i dette landet er en katastrofe. Så er det alt for kupert terreng. Og lav befolkningstetthet. Ellers er det fint da 

Vil du ha det flatt er det bare å flytte til Sola, div steder i Viken, deler av innlandet, Finnmark osv. Null problem.

Anonymkode: 518cb...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Det du nevner er ting jeg også hater. Været og klima er helt forferdelig, og det er veldig upraktisk å komme seg rundt om kring.

Så jeg flyttet rett og slett til varmere strøk for 7 år siden. Aldri angret ett sekund på det!

Anonymkode: 4db0c...89a

Skrevet
På 16.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Hater vårt vær og beliggenhet. Det grå landet. Og det er nesten ikke tog her :( skal du noe sted er det buss som tar 100 år. 

Er det noe som hindrer deg i å flytte da ?  Bortsett fra viruset akkurat nå

AnonymBruker
Skrevet
På 20.3.2020 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Det du nevner er ting jeg også hater. Været og klima er helt forferdelig, og det er veldig upraktisk å komme seg rundt om kring.

Så jeg flyttet rett og slett til varmere strøk for 7 år siden. Aldri angret ett sekund på det!

Anonymkode: 4db0c...89a

:rolleyes:  Ja, sikkert.  Og etter å ha sittet syv år i varmere strøk ble du så plaget av tanken på norske forhold at du måtte lage en tråd om det her.

Anonymkode: be65c...809

Skrevet
På 16.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Næsjda. Med et godt lag tar det visstnok bare 11 dager å ro til Storbritannia. 

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Har du vært i Vestfold? 

Anonymkode: 6a401...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...