AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Ja, jeg skal ta dette videre med lege. Men nå er det altså slik at av hele personalgruppa må noen få være fysisk på jobben, resten har hjemmekontor. Jeg har hjemmekontor, men står i beredskap for å steppe inn ved sykdom. Jeg kan bli ringt opp allerede i morgen tidlig før jeg får konferert videre med lege/fagfolk, og derfor ville jeg lufte tankene litt her. Jeg jobber i en sektor hvor jobben min er å være i kontakt med mennesker og er i så måte i stor risiko for å bli utsatt for smitte. Sønnen min er i samme risikogruppe som meg, men han er hjemme nå og utsettes ikke for en stor smitterisiko. Nå er det slik at jeg gjerne kunne jobbet på jobben da det er der jeg trives best og foretrekker det fremfor arbeidet i hjemmekontoret, men er det noen som vet hvordan man forholder seg når jeg og barnet mitt er i risikogruppe? Jeg lurer på om det er lurt av meg å stå i beredskap? Jeg har forstått at jeg bør ha hjemmekontor, men jeg lurer på om dette styrkes mtp. at sønnen min også er i risikogruppe? Anonymkode: 55c5b...20c
Anbefalte innlegg