AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Dette skremmer meg litt med tanke på når jeg blir eldre og gammel. At jeg vil miste utseendet mitt jeg merker jeg er veldig opptatt av utseendet. Det er midtpunktet i livet mitt: litt skummelt... Det å være fin for typen min og imponere han osv. Vårt sammen med han 4 år. vil dette forandres etterhvert? kan dette være fordi Jeg er så ung? 19 år Anonymkode: cc91c...c93
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette skremmer meg litt med tanke på når jeg blir eldre og gammel. At jeg vil miste utseendet mitt jeg merker jeg er veldig opptatt av utseendet. Det er midtpunktet i livet mitt: litt skummelt... Det å være fin for typen min og imponere han osv. Vårt sammen med han 4 år. vil dette forandres etterhvert? kan dette være fordi Jeg er så ung? 19 år Anonymkode: cc91c...c93 Ja. Anonymkode: 56cda...99c 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Det vil absolutt endre seg, ja, men du er ung så bare pass godt på kroppen din, spist sunt, hold deg i aktivitet så får du beholde det gode utseende i mange mange år også Anonymkode: c113f...a4b 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Du er ikke alene om dette, bare litt mer ærlig med deg selv enn de fleste. Kvinner knytter ofte identiteten sin til utseende, menn til karriere. Når du får barn vil nok familie bli en viktigere del av deg og din identitet, og det vil nok være sunt. Anonymkode: 208f2...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Jeg tror det kan være lurt å ta vare på kroppen med variert kosthold og en aktiv livsstil, ha gode mennesker rundt deg. Ha mål som ikke bare handler om utseende. Man kan se skjønnhet i alle aldre, både baby, ungdom, voksen, gammel. Det er lyset i øynene av livsglede som er skjønnhet. Man kan være ganske så ideal-pen/magasinforside pen uten å ha den gnisten i øynene. Så hvis du har gode tanker om livet og setter pris på det du har, og tar vare på deg selv, så blir du vakker - for de vakre tankene vil skinne gjennom som et lys. Anonymkode: 632b1...6f5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Jeg er 25 og tenker ofte hvor rart det blir at hele ansiktet endrer seg. Har hatt samme type ansikt i mange år og det blir rart å plutselig få rynker og linjer her og der... Anonymkode: 4a2a2...e7a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25 og tenker ofte hvor rart det blir at hele ansiktet endrer seg. Har hatt samme type ansikt i mange år og det blir rart å plutselig få rynker og linjer her og der... Anonymkode: 4a2a2...e7a Rynker kommer jo gradvis, litt og litt. De er først svake så blir de dypere. er ikke slik at man plutserlig har rynker i fjeset. men jeg husker da moren min først fikk rynker (hun er 40) så merket jeg det. Syntes det var litt rart å se henne med rynker først. Siden hun aldri hadde det før. Men etter en stund så var det ikke noe jeg tenkte på. Er rart og annerledes i starten Anonymkode: cc91c...c93
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 Jeg også, TS. Kanskje du bør sjekke om du har BDD? Kroppsmorfofobi. Jeg er 35 år og væry sånn siden jeg var tenåring . Anonymkode: 0b75b...06c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 Det behovet forsvinner vannigvis med alderen. Anonymkode: 745dd...041 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er slik Ts og er 28. Jeg vet ikke hvorfor og hvor vanlig, men jeg tror som noen skriver over her at du bare er mer ærlig med deg selv enn mange av de andre kvinnene her det lyser fra kommentaren deres «utseendet er ingenting! Du forfaller en gang og har ingenting» føler dette kommer fra bitre kvinner som har følt seg stygge. Så lenge du holder det for deg selv så går det vel bra. Virker som det verste vi kvinner kan gjøre er å synes selv vi er fine. Som OL det er dårlig mot alle de andre kvinnene for vi skal liksom missunne hverandre. Jeg kan jo synes at en annen kvinne er pen selv om jeg synes jeg selv er pen. Jeg syntes det var ille i 25 års alderen for da leste jeg så mange innlegg her inne om alle som følte seg stygge etter 25. Og alle bitre menn som skrev det same, men har skjønt det bare var bitterhet. Jeg har ikke fått betydelige aldringstegn. Kan se nøye etter i panna og se at det kan være på vei litt. Sinnarynken ser ikke ut å komme med det første. Men mamma har den ikke i en alder av 55. Heller ikke hengekjaker. Jeg har sovet en del på magen, noe som synes på ene øyet mitt så jeg er forsiktig der. Jeg fikk åreknuter da men fikk de fjernet. Ellers kjenner jeg mest at jeg må holde musklene sterke, for jeg er svak av naturen og har spaghettiarmer. Det er jo mulig å fjerne rynker. Så det kommer jeg til å tror jeg når den tid kommer. Men slik begynner man ikke med før de har blitt mer synlige. Er helt tragisk å se på de som fyller inn i en alder av 23 Anonymkode: 86955...865
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har alltid tenkt som deg. Jeg er nå 35. Har trent masse hver uke gjennom graviditeter og ellers i alle år. Kroppen er ikke særlig forandret siden jeg var 20, føler meg fortsatt tipp topp. Får høre jeg ser ut som jeg er 25, MEN jeg merker på ansiktet at det endrer seg mye mere enn kroppen. Så d får man ikke gjort noe med annet enn unngå sol, bruk heller selftan. Spis sunt unngå alkohol, røyk etc.. tenker at d er noe eget med en vel voksen dame som holder seg dritbra og fortsatt er søt og alt d der.. alle kanke være 19 foralltid ☺️ Anonymkode: 0f7cf...68f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid tenkt som deg. Jeg er nå 35. Har trent masse hver uke gjennom graviditeter og ellers i alle år. Kroppen er ikke særlig forandret siden jeg var 20, føler meg fortsatt tipp topp. Får høre jeg ser ut som jeg er 25, MEN jeg merker på ansiktet at det endrer seg mye mere enn kroppen. Så d får man ikke gjort noe med annet enn unngå sol, bruk heller selftan. Spis sunt unngå alkohol, røyk etc.. tenker at d er noe eget med en vel voksen dame som holder seg dritbra og fortsatt er søt og alt d der.. alle kanke være 19 foralltid ☺️ Anonymkode: 0f7cf...68f Men hvorfor er folk så negative til å bli litt eldre? Alle andre på samme alder blir også eldre, og jeg så ikke bedre ut når jeg var 16 Anonymkode: 86955...865 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skremmer meg litt med tanke på når jeg blir eldre og gammel. At jeg vil miste utseendet mitt jeg merker jeg er veldig opptatt av utseendet. Det er midtpunktet i livet mitt: litt skummelt... Det å være fin for typen min og imponere han osv. Vårt sammen med han 4 år. vil dette forandres etterhvert? kan dette være fordi Jeg er så ung? 19 år Anonymkode: cc91c...c93 Dette forandrer seg etterhvert som du blir eldre. Du vil helt klart få andre verdier i livet. Spesielt om du opplever å miste noen, at noen blir alvorlig syke, når du får barn osv.. Går an å være fin som 40 og 50 åring også Tren, spis sunt, ikke røyk og ikke sol. Da er mye gjort.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #15 Skrevet 17. mars 2020 Du kan fokusere på dette i 20 år til uten problemer. Men du må lære deg at nàr du senere fàr nye kjærester, så vil ikke utseendet ditt være viktigs for dem. Men personligheten. Anonymkode: e0e25...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå