AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Hei! Jeg har inntrykk av at Tårnåsen rett ved Kolbotn virker som et alright sted å bo. Noen som har noen tanker om dette stedet? Skole, kollektivt, naboer og generelt området? Anonymkode: e8895...5b0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Rett sør for Oslo i gamle Oppegård? Nysammenslått kommune nå så ikke sikkert skole, kollektivt osv forblir som det er? Har forresten vært der, virker som et steindødt område der ingenting skjer Anonymkode: 093a4...ed3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Rett sør for Oslo i gamle Oppegård? Nysammenslått kommune nå så ikke sikkert skole, kollektivt osv forblir som det er? Har forresten vært der, virker som et steindødt område der ingenting skjer Anonymkode: 093a4...ed3 Ja, det er der. Ved Prinsdal, gamle mosseveien på e18. Hva mener du med steindødt område da? Hvis du tenker det er rolig område, så er jo ikke det et problem. Det må ikke være kafeer og kjøpesenter fem minutters gange fra bolig heller. Nå tenker jeg altså på Tårnåsen som et område å bo. TS Anonymkode: e8895...5b0 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg hadde hest stående på Prinsdal, syns området virket kjempe fint 😊 masse fine turstier. Anonymkode: f8dd6...ac5
Klossmajor Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Prinsdal, like ved, må ha noe nær landets største tetthet av fast-food sjapper. Er du glad i kebab, hamburger og pizza, må det området være et alright sted å bo.
Brunello Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Tårnåsen er et fint sted å bo. Mye rekkehus og eneboliger, men også blokkbebyggelse. Ny barneskole. Tårnåsen er en integrert del av Kolbotn med alle fritidsaktiviteter og butikker som er der. Bra kollektivtransport Med både hyppig bussforbindelse fra Tårnåsen og tog fra Kolbotn.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 På 18.3.2020 den 0.05, Brunello skrev: Tårnåsen er et fint sted å bo. Mye rekkehus og eneboliger, men også blokkbebyggelse. Ny barneskole. Tårnåsen er en integrert del av Kolbotn med alle fritidsaktiviteter og butikker som er der. Bra kollektivtransport Med både hyppig bussforbindelse fra Tårnåsen og tog fra Kolbotn. Ja, jeg vil tro det er et bra område å bo i, enten man har småbarn eller er singel. Anonymkode: 7396e...421
Orchideae Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Min svoger og svigerinne bor der. De er fornøyde. Virker som et rolig og fint sted.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Skrevet 5. mai 2020 Fint. Har selv vokst opp i området, men de siste si.. 10 årene har Oppegård blitt veldig snobbete, så vær forberedt på at ungene må ha merkeklær. Anonymkode: 8a72a...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå