Gå til innhold

Dere som bor eller kjenner til Tårnåsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har inntrykk av at Tårnåsen rett ved Kolbotn virker som et alright sted å bo. Noen som har noen tanker om dette stedet? Skole, kollektivt, naboer og generelt området? 

Anonymkode: e8895...5b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett sør for Oslo i gamle Oppegård? Nysammenslått kommune nå så ikke sikkert skole, kollektivt osv forblir som det er? Har forresten vært der, virker som et steindødt område der ingenting skjer

Anonymkode: 093a4...ed3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rett sør for Oslo i gamle Oppegård? Nysammenslått kommune nå så ikke sikkert skole, kollektivt osv forblir som det er? Har forresten vært der, virker som et steindødt område der ingenting skjer

Anonymkode: 093a4...ed3

Ja, det er der. Ved Prinsdal, gamle mosseveien på e18.

Hva mener du med steindødt område da? Hvis du tenker det er rolig område, så er jo ikke det et problem. Det må ikke være kafeer og kjøpesenter fem minutters gange fra bolig heller. Nå tenker jeg altså på Tårnåsen som et område å bo.

TS

Anonymkode: e8895...5b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hest stående på Prinsdal, syns området virket kjempe fint 😊 masse fine turstier. 

Anonymkode: f8dd6...ac5

Skrevet

Prinsdal, like ved, må ha noe nær landets største tetthet av fast-food sjapper. Er du glad i kebab, hamburger og pizza, må det området være et alright sted å bo.

Skrevet

Tårnåsen er et fint sted å bo. Mye rekkehus og eneboliger, men også blokkbebyggelse. Ny barneskole. Tårnåsen er en integrert del av Kolbotn med alle fritidsaktiviteter og butikker som er der. Bra kollektivtransport Med både hyppig bussforbindelse fra Tårnåsen og tog fra Kolbotn. 

AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 0.05, Brunello skrev:

Tårnåsen er et fint sted å bo. Mye rekkehus og eneboliger, men også blokkbebyggelse. Ny barneskole. Tårnåsen er en integrert del av Kolbotn med alle fritidsaktiviteter og butikker som er der. Bra kollektivtransport Med både hyppig bussforbindelse fra Tårnåsen og tog fra Kolbotn. 

Ja, jeg vil tro det er et bra område å bo i, enten man har småbarn eller er singel.

Anonymkode: 7396e...421

• 1 måned senere...
Skrevet

Min svoger og svigerinne bor der. De er fornøyde. Virker som et rolig og fint sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Fint. Har selv vokst opp i området, men de siste si.. 10 årene har Oppegård blitt veldig snobbete, så vær forberedt på at ungene må ha merkeklær.

Anonymkode: 8a72a...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...