AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Ikke nok med at man venter og venter på nytt forsøk, så skal alt i tilegg bli satt på vent grunnet corona. Psyken min takler dette ekstremt dårlig. Hvordan har dere andre det? Det er lett for mange å si ditten og datten om at tiltak må til, livet går videre og bla bla Bla. Men jeg personlig takler dette dritdårlig. Jeg har det enormt tøft fra før av mtp at vi i det hele tatt må gjennom ivf. Mannen min er desverre steril. Vi er begge midt i 30 årene og har hatt 7 ivf forsøk m/donor uten klaff. Vi skulle ha ett nytt forsøk nå i starten av april etter mange måneder grunnet en lapraskopi og en hysteroskopi . Og nå blir alt satt på vent. Vi vet ikke om vi må vente 1 ekstra mnd, 6 mnd eller flere år. Dette gjør meg veldig bekymret og kjempe deprimert. Anonymkode: 1fed2...cda
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Forstår at dette må være utrolig tøft! Hvor gamle er dere? Har dere dårlig tid? Anonymkode: ae490...1ac
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Jeg aner virkelig ikke hvordan det er å være i din situasjon, men jeg har utrolig mye medfølelse og forståelse for at det må være tøft. Jeg tror ikke det er noe jeg kan si som trøster, men jeg håper virkelig det klaffer for dere, av hele mitt hjerte ❤️ Anonymkode: 936a8...70f 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Dette forslket hadde vi virkdlig lagt alle forhold til rette. Vi hadde gjort lapraskopi hvor dem fjernet all endometriose i tillegg spylte dem gjennom egglederne. Hadde også fått fjernet en polypp i livmora på hysteroskopien slik at alt skulle ligge til rette for neste forsøk. Nå jeg jeg alt er forgjeves, og jeg må garantert samme tingene pæ nytt når vi eventuelt får klarsignal på ivf forsøk. Bare lapraskopien var flere mnd ventetid, og nå vil nok den bli mye lengre da alt er avlyst. Vi er begge 37. Vi føler tiden renner ut. Har ikke hatt et eneste positivt forsøk på alle disse årene. Men så skulle vi virkelig få det til. Er dette kanskje ett tegn? Skal vi kanskje ikke få det til? Jeg er helt ifra meg. Gråter hele dagene, og ser så utrolig mørkt på livet. Anonymkode: 1fed2...cda
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Samme bekymringer. Akkurat nå legger vi alle forsøk på is. Du er ikke alene ❤️ Anonymkode: d1b95...111
Pillowtalk Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 ❤️ Utrolig trist! Det er lite man får gjort nå, men tenk om det ikke blir såå lenge! Kanskje går det raskere enn vi tror. Vi må holde håpet oppe sammen.
Zappelin Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Går gjennom noe av det samme... har ventet evig lenge på forsøket i mai, og endelig nærmet det seg, så kom den dumme coronaen... vi har enda ikke fått noe beskjed om at det er avlyst, men føler på meg at det blir det. Det er sinnsykt tungt for psyken.. føler veldig med deg... 💞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå