AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Disse ringene (og oppløste ringer) i oppkastet. Må han til veterinær? Får man kjøpt ormemiddel reseptfritt? Hvordan fungerer dette? Hvor mye haster det (jeg er syk)? Anonymkode: b076e...028
Humle Brumle Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse ringene (og oppløste ringer) i oppkastet. Må han til veterinær? Får man kjøpt ormemiddel reseptfritt? Hvordan fungerer dette? Hvor mye haster det (jeg er syk)? Anonymkode: b076e...028 ÆÆÆÆÆÆÆsj!!!!!!!! Når det er sagt så kan du se på denne siden: https://www.dyreklinikk.no/aktuelt/innvollsorm-hos-katt/ Lykke til sikkert veldig fin katt du har😉 men fyyy så ekkelt🤮🤮🤮🤢🤢
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Ja, du må få tak i ormekur!! Anonymkode: bd0c8...67d
Leo Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Du må ha resept for å få ormekur og normalt må du ta katten med til veterinær, men i disse tider bør veterinæren kunne gjøre et unntak. Innom veterinæren (Vet ikke om noen som operer med elektroniske resepter foreløpig) og på apoteket uansett, men du kan kanskje få noen til å hjelpe deg for pus bør ha ormekur snarest mulig når det har blitt såpass ille som dette. 2
Leo Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Får du ikke tak i annen hjelp kan du sende meg en melding! 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Prøv å ringe din faste veterinær og forklar hva som ble kastet opp, og at du/katten trenger ormekur. De aller fleste (også de hypermoderne dyresykehusene) faxer faktisk sine resepter til ønsket/nærmeste apotek. Anonymkode: 24d0f...f39 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Bare ring eller send mail med bilde det ordner seg. Jeg bruker å kjøpe med ormekur på årlig sjekk just in case, men har ikke måttet gi enda. I ditt tilfelle er det påvist, ingen tvil - men om du har mulighet, vei katten din så du får rett mengde Anonymkode: 9263f...fe8
miamiamia Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Dette skjedde min katt også, jeg fikk ormkur dagen etter og ikke sett tegn til det siden.... 1
Grønn Frosk Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 Veterinæren her trenger ikke å få inn dyret når det er så tydelig orm. Bare å ringe inn og beskrive det du så, så får du resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå