Gå til innhold

Holder du deg en meter unna barna dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 12352...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvorfor i all verden skulle man det?

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke, 1 metersregelen gjelder ikke familie i samme husstand 

Anonymkode: 51fec...4fe

Skrevet

Nei , det hadde jo aldri gått..  Selv om jeg hadde villet det (som jeg ikke vil). Kan jo omtrent ikke gå alene på do 😅

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder ikke egne barn eller partner som bor i samme hus.

Anonymkode: 170b3...6dc

Skrevet

Nei, og det skal man heller ikke. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei. De trenger mer kos enn vanlig i disse tider, og det får de. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Selvsagt ikke. Vi koser masse. Jeg desinfiserer heller ikke hele huset etter hver gang noen har tatt på noe, så hvis en blir smitta ligger vi alle tynt an. 

Endret av atropos
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! Foreldrenærhet er supervitkig i dag for barn som er i en skremmende situasjon de ikke klarer å forstå. Når mamma sier at det er viktig at du ikke får gå på skole og leke med alle vennene dine akkurat nå, så er det skummelt for et lite barn, og de trenger foreldre som gir ekstra omsorg. 

Anonymkode: c7953...ce7

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Hvis én i husstanden smittes er sannsynligheten for at alle blir smittet så ekstremt høy at det ikke er vits å ta forhåndsregler ovenfor hverandre. De har funnet ut at viruset kan leve i luften i tre timer, så hvis en smittet person hoster i stua og den blir brukt av andre innen tre timer - så smittes de andre. Ergo: det smitter så lett at å holde en meters avstand til barn og partner ikke har noe for seg.

Anonymkode: 41dcb...43d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke! Koser like mye som alltid❤

Anonymkode: c0c73...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke funket 😅 Her hjemme er det like mye kos som vanlig. 

Anonymkode: 4981a...027

AnonymBruker
Skrevet

Nei e fy søren. Ett sted går grensen. Har ikke tenkt at barna mine skal få varige psykiske lidelser etter dette. Livet går videre en gang. Spesielt for de unge friske barna. 

Anonymkode: 78aa2...3f0

• Opprett ny...