AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Plutselig føler jeg meg kvalt og isolert. Vet ikke hva som skjer med meg, jeg har angst og svetter. Jeg overtolker ting og overreagerer. Jeg kjeder meg ikke men jeg synes hele situasjonen er rar selv om alle gjør det samme som meg. 😭 Hjelp, jeg føler meg malplassert. Jeg vet jeg ikke burde klage, men jeg kan ikke noe for det. Tenker plutselig at dette er krise, det som skjer i fine Italia og alt mulig skummelt som er ute av kontroll. Og så er jeg sur på kinesere og asiater som har et forferdelig dyremarked, som spiser flaggermus og alt mulig med puls. Anonymkode: c9e3a...d51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 jeg fikk god nytte av denne. 🙂 Anonymkode: 860e3...a23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg tar det helt med ro. Unngår folkemengder og holder meg mest mulig inne, og vasker hender etc. Resten har jeg ikke kontroll på. Sykdom og død er noe enn ikke kan kontrollere selv om man vil det. Derfor tar jeg livet med ro, og tenker at det som skjer det skjer. Å bekymre seg over ting jeg får gjort lite/ingenting med spiser opp energien, og gjør meg stresset og deppa. Det jeg allerede gjør er bra nok, resten kan jeg ikke kontrolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg