Gå til innhold

Hjemmekontor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

På arbeidsplassen har jeg mulighet for hjemmekontor (jobber innenfor helse og omsorg, administrativt), er i risikogruppe. Leder har ikke gitt meg noen klarsignaler på dette og jeg må da være på arbeidsplassen og i verste fall utsette meg for smitte. Tenker det eneste jeg kan gjøre er å eventuelt sykmelde meg hvis leder ikke skjønner alvoret i situasjonen vi er i og myndighetenes anbefalinger. Noen som er i lignende situasjon eller har noen råd?

Anonymkode: 58786...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta en prat med leder hvor du skisserer konkret hvordan du kan jobbe effektivt hjemme. Det forutsetter jo at du har tilgang til de samme systemene via Skybaserte løsninger eller VPN. Det er jo ikke sikkert at det er på plass hos dere da bransjen din innebærer streng tilgangskontroll. Undersøk dette først så legger du det fram.

Anonymkode: 6d9da...d68

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tilgang til alt bortsett fra journalsystemet, men får gjort alt det andre. Jeg har nevnt det for leder tidligere og vært åpen i lang tid om min helse. Jeg har forsøkt å spørre om muligheten men får ingen klare svar, bare at det er de "høyere opp" som bestemmer det. Synes det er feigt av leder å si det når vedkommende faktisk kan bestemme det.

Anonymkode: 58786...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...