Mari Y Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har frivillig satt meg selv i karantene, pga Korona- viruset. Jeg er ikke syk, men jeg hoster litt innimellom. Jeg er egentlig ganske bekymret for å gå på butikken og handle osv, dog jeg har heldigvis folk som gjør det for meg. Bruker Kolonial, men det tar litt tid å få dem bestilt hjem. Andre kjeder der jeg prøvde gikk det ikke så bra. Noen som kan og vet om nettbutikker som man kan bruke og få levert på døren? Takk for svar 🙂
Brunhilde Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har aldri prøvd, men meny.no (og appen) har nettbutikk, så vidt jeg vet.
SPOCA Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Jeg handler primært på meny.no og spar.no (spesielt når de har tilbud på brus, f.eks Pepsi Max), men bruker også kolonial.no nå og da. Forøvrig opplever jeg svært godt service fra alle tre. Joker.no har også nettbutikk, men aldri prøvd dem. Ellers, hvis jeg vil unne meg ferske rundstykker/brød og litt godt attåt i helgene, bruker jeg også morgenlevering.no. Endret 16. mars 2020 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har også brukt både kolonial.no, meny.no og spar.no i blant, og har ingenting å utsette på noen av dem. Bruker spar.no her jeg bor nå, siden kolonial.no ikke leverer her (og det gjør heller ikke meny.no). Men handler stort sett selv, så det blir av og til jeg bruker dem, det er en fin ordning, spesielt i de tidene vi er i nå. Anonymkode: 9c1ee...1bd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 12 timer siden, Mari Y skrev: Jeg har frivillig satt meg selv i karantene, pga Korona- viruset. Jeg er ikke syk, men jeg hoster litt innimellom. Jeg er egentlig ganske bekymret for å gå på butikken og handle osv, dog jeg har heldigvis folk som gjør det for meg. Bruker Kolonial, men det tar litt tid å få dem bestilt hjem. Andre kjeder der jeg prøvde gikk det ikke så bra. Noen som kan og vet om nettbutikker som man kan bruke og få levert på døren? Takk for svar 🙂 Hvor i landet bor du? Anonymkode: d7f59...8db
Mari Y Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2020 På 17.3.2020 den 7.44, AnonymBruker skrev: Hvor i landet bor du? Anonymkode: d7f59...8db Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå