Gå til innhold

Medisin mot angst?!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring over hva som har funket på deg og ikke. Selv går jeg på zoloft 100mg. Jeg tenker på medisiner mot panikk, angst og tankekjør som er mitt største problem.

Anonymkode: c9863...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har slittet med både angst og tankekjør i alle år, (men ikke panikk), det som har hjulpet meg var å lære å puste med magen, samt meditasjon, praktisering av mindfulness og psykologtimer. Det har hjulpet så mye at jeg ikke har hatt behov for andre medisiner, heldigvis. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2020 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring over hva som har funket på deg og ikke. Selv går jeg på zoloft 100mg. Jeg tenker på medisiner mot panikk, angst og tankekjør som er mitt største problem.

Anonymkode: c9863...ec3

Jeg går selv på 100mg zoloft, og har gjort det en god stund, men føler jeg trenger høyere dose egentlig, så må snakke med legen min om det. Jeg har hatt mange tilbakefall så er litt usikker på hvor godt den faktisk funker på meg, men alt er individuelt da. Føler du ikke at du får noen hjelp av zoloften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ikke bare være medisin og hvis det bare er medisin blir det mer som dop og du blir avhengig av den livet ut og en vet helelr ikke helt langtidsbivirkninger av medisiner som det, som at du i et e.v.t. neste liv da vil oppleve en mer angstpreget situasjon hvor angsten er større fordi problemet ble ikke gjort noe med. Det ble kun dempet ved medisiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...