Gå til innhold

Så trengte de plutselig de «uperfekte»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som ikke får jobb fordi de ikke klarte den ene tingen eller ikke gjør alt som egentlig ikke er viktig; å gå rundt meg teit tomprat. 

Det er jo slik at man kan være flink i selve jobben selv om en ikke snakker så veldig mye eller gjør alt perfekt. Vet at på mange arbeidsplasser får du ikke jobben om du er flink i jobben, men ikke er så såkalt sprudlende. De ansetter heller de som vitser og sprudler rundt. 

Såååå, kom dette viruset da og de fikk visst bruk for dem likevel. Tragikomisk

Anonymkode: 08fe3...bcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bitterhet, Ts, er ikke en vinner i sosiale situasjoner. Verken på jobb eller i karantene. 

Anonymkode: f824d...3f4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitterhet, Ts, er ikke en vinner i sosiale situasjoner. Verken på jobb eller i karantene. 

Anonymkode: f824d...3f4

Men skal man bare gå rundt og være glad da? Sånn happy happy som er veldig glad samme hva som skjer?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal man bare gå rundt og være glad da? Sånn happy happy som er veldig glad samme hva som skjer?

Pick your battles, er det noe som heter og som passer bra her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vet at på mange arbeidsplasser får du ikke jobben om du er flink i jobben, men ikke er så såkalt sprudlende.

Jeg lurer litt på hvilke arbeidsplasser du referer til her?

Har forståelse for de yrkene som krever at man har visse personlige trekk, men da går det på å være flink i jobben eller ikke, så det blir vel noe annet. Som at man blir ikke miljøterapeut på psykiatrisk døgnpost hvis man ikke er glad i, eller god til, å snakke.

Anonymkode: 23f49...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vet at på mange arbeidsplasser får du ikke jobben om du er flink i jobben, men ikke er så såkalt sprudlende.

Jeg synes du høres sprudlende ut jeg ts 🥳

Anonymkode: 11090...660

AnonymBruker
Skrevet

Du virker jo ikke bare stille, men ganske ufyselig 😛

Sjenerte stille får jobb.

surmaga megger derimot.

Anonymkode: d55d0...503

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som ikke får jobb fordi de ikke klarte den ene tingen eller ikke gjør alt som egentlig ikke er viktig; å gå rundt meg teit tomprat. 

Det er jo slik at man kan være flink i selve jobben selv om en ikke snakker så veldig mye eller gjør alt perfekt. Vet at på mange arbeidsplasser får du ikke jobben om du er flink i jobben, men ikke er så såkalt sprudlende. De ansetter heller de som vitser og sprudler rundt. 

Såååå, kom dette viruset da og de fikk visst bruk for dem likevel. Tragikomisk

Hvem er "de" og "dem" her? Det virker da som en generelt permiterer folk heller enn at det plutselig har åpnet seg så mange stillinger for de som slet med å få jobb? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, å være sprudlende har ikke noe å si. Å være arbeidsom, pliktoppfyllende, lojal, ærlig og til å stole på derimot ☺️

Anonymkode: 6c910...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...