AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg synes det er vanskelig å forstå hva som er så gøy med dette. Mange fester, fester og fester. De fester hver eneste helg, drikker store mengder alkohol og ligger med folk. Hvorfor er det så gøy? Jeg bare lurer. Jeg er ung selv, men er virkelig ingen festmenneske. Har vært på utested et par ganger, uten å drikke da, og for det første så er det så sinnsykt høy musikk at jeg får fysiske smerter i kroppen. Jeg forstår ikke hvordan folk har energi til å gjøre dette helg etter helg. Jeg lurer genuint, hvor får dere energien fra og blir dere ikke koko av så høy musikk? Anonymkode: d8888...8db 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å forstå hva som er så gøy med dette. Mange fester, fester og fester. De fester hver eneste helg, drikker store mengder alkohol og ligger med folk. Hvorfor er det så gøy? Jeg bare lurer. Jeg er ung selv, men er virkelig ingen festmenneske. Har vært på utested et par ganger, uten å drikke da, og for det første så er det så sinnsykt høy musikk at jeg får fysiske smerter i kroppen. Jeg forstår ikke hvordan folk har energi til å gjøre dette helg etter helg. Jeg lurer genuint, hvor får dere energien fra og blir dere ikke koko av så høy musikk? Anonymkode: d8888...8db De som enda er 16-18 år i hodet syns dette er gøy.. De må ofte drikke for å tørre å ha det gøy/slippe seg løs.. De andre not so much.. Er egentlig latterlig hvis man tenker på det. Drikker 1 glass vin til god mat og tar ei øl i ny og ne, men langt fra det til å dra på byen å feste å drikke seg full. Er harry og flaut spør du meg i 2020. Anonymkode: acb43...a2c 8
barbent Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å forstå hva som er så gøy med dette. Mange fester, fester og fester. De fester hver eneste helg, drikker store mengder alkohol og ligger med folk. Hvorfor er det så gøy? Jeg bare lurer. Jeg er ung selv, men er virkelig ingen festmenneske. Har vært på utested et par ganger, uten å drikke da, og for det første så er det så sinnsykt høy musikk at jeg får fysiske smerter i kroppen. Jeg forstår ikke hvordan folk har energi til å gjøre dette helg etter helg. Jeg lurer genuint, hvor får dere energien fra og blir dere ikke koko av så høy musikk? Anonymkode: d8888...8db Hei Jeg er helt enig med deg, du er ikke alene😊 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Du vet du har poster dette i seksualitets forumet 😉 Anonymkode: 44cdc...332 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Helt enig. I en alder av 24 har jeg kanskje vært på byen 3 ganger kun fordi venninner «tvang» meg. Virkelig ikke noe gøy. Vil mye heller ha en rolig kveld hjemme. Fulle mennesker er forferdelige. Anonymkode: e9de5...71c 5
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 Forskjellige folk, forskjellig smak. Godt at alle ikke er helt like.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Folk er ulike, synest det er kjempe gøy å prate skitt over noen øl og vin glass. Men unngå utsteder med høy disko faktor. Anonymkode: 296be...f9c 3
norw Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Mest for å treffe damer, og da hjelper det med alkohol. Damene er mer positive med litt innabords, men mange gretne på byen også. Er dessverre ikke noe dansemenneske, så drar ikke ut for å danse. Kompisene mine er gift eller i forhold, så handler ikke om å dra ut med kompiser. Endret 16. mars 2020 av norw
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Fordi det er gøy. Må ikke være mer komplisert enn det. Anonymkode: 67394...275 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 Sånn ca Ingenting. Det er ikkje så unikt å ikkje lika fyll og festing, ganske mange det. Men du finne ikkje dei på festen 😛 Anonymkode: 27dd1...590 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 Det handler om at folk er forskjellig. Noen syns det er gøy, andre syns ikke det er gøy. Vanskeligere er det ikke. Jeg syns for eksempel at det ikke er så gøy å gå tur med hunder, men jeg trenger ikke å forstå hvorfor andre syns at der er gøy fordi. Anonymkode: d5efa...604 5
Gjest Ishm Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 Lurer på det samme. vennina mi inviterer meg til fest, men jeg syntes ikke det høres spennende ut i det hele tatt. Høres sinnsykt kjedelig ut og helt meningsløst for meg jente 19.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #13 Skrevet 16. mars 2020 Jeg gjorde det før, men nå fremstår det som meningsløst. For min del tror jeg det var en kombinasjon av: Man får et kick av alkoholen og alt blir morsomt (selv om det er fake) Jeg hadde ingen hobbier, var rastløs og klarte ikke å kanalisere energien min En gjengs oppfatning blant alle om at festing var kult og alle som ikke gjorde der var dølle. Vanskelig å finne alternativer om kveldene. Å fylle dagene var greit, men lørdag kveld ble mer å sitte hjemme og da kjedet jeg meg. En følelse av å gå glipp av noe Flørte med menn/oppmerksomhet fra menn Anonymkode: 04fa5...fc4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #14 Skrevet 16. mars 2020 Er 42 år og elsker å ta en real fest! Ikke nødvendigvis på byen, men store fester med venner og kollegaer. God mat, god drikke, høy musikk og masse dans! Gjerne er vi samlet i gjenger på folk mellom 20 og 60 år. Vi har sommerfester, midtsommerfester, julebord, oktoberfest,halloween, nyttårsbordet, galla, vårfest, bursdagsfester osv. Blir aldri for gammel for en fest! Anonymkode: 23313...077 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Skrevet 16. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er gøy. Må ikke være mer komplisert enn det. Anonymkode: 67394...275 Men det er jo akkurat det jeg lurer på. Hva er det som er så gøy med det? ts Anonymkode: d8888...8db 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #16 Skrevet 16. mars 2020 God stemning, folk er glade! (Unngå de Om begynner å grine bare de drikker litt) Dansing Noe annerledes en hverdagens rigide planer som må følges Anonymkode: bf6c3...452 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #17 Skrevet 16. mars 2020 Hvorfor jeg gjør det; -alt blir «morsommere» -kan plutselig snakke med alle og ha det gøy med alle -ofte er alternativet å sitte hjemme alene en lørdag. Det er ikke gøy. om jeg skulle ønske jeg hadde venner som ikke absolutt må drikke seg full? Ja. Om jeg har det? Nei... svært få Anonymkode: 9eeb6...546 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #18 Skrevet 16. mars 2020 Det blir ekstra gøy å danse. Jeg elsker å danse, men har sosialangst. Noen ganger hjelper det med litt alkohol. Når det er sagt er det ikke alltid like gøy på byen altså. Men en god fest sitter lenge i. Anonymkode: 6ca85...048 5
Isambard Skrevet 16. mars 2020 #19 Skrevet 16. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å forstå hva som er så gøy med dette. Mange fester, fester og fester. De fester hver eneste helg, drikker store mengder alkohol og ligger med folk. Hvorfor er det så gøy? Jeg bare lurer. Jeg er ung selv, men er virkelig ingen festmenneske. Har vært på utested et par ganger, uten å drikke da, og for det første så er det så sinnsykt høy musikk at jeg får fysiske smerter i kroppen. Jeg forstår ikke hvordan folk har energi til å gjøre dette helg etter helg. Jeg lurer genuint, hvor får dere energien fra og blir dere ikke koko av så høy musikk? Anonymkode: d8888...8db Drikke store mengder, bli koko av musikken og ligge med folk.... Når du sier det på den måten høres det gøy ut, men jeg er for gammel til sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Skrevet 16. mars 2020 Et tomrom å fylle Bedre å fylle det med Gud eller sunnere interesser som gir mening Anonymkode: d92a1...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå