Gjest oppgitt Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Jeg ble oppringd for 2-3 uker siden av en dame som skulle selge strøm til innkjøpspris. Det het B2C strøm. Jeg er ikke sikker på om jeg har bestillt dette eller ikke. Fikk et brev fra de, men det er det flere med meg som ikke forstår. Jeg har sendt mail for å si fra at dersom jeg har bestilt det så vil jeg ikke ha det - sagt at jeg avbestiller. Jeg fikk en sånn standard mail "vi takker for henvendelsen....." Noen dager senere så sendte jeg en ny hvor jeg skrev at jeg håpte det ikke tok så lang tid før de tok kontakt med meg at det ble for seint å avbestille. Og fikk atter en gang vi takker for henvendelesen i retur. Jeg har prøvd å ringe de, men de tar ikke telefonen. Jeg får beskjed om å sende en sms til de. Men jeg er ikke så flink med sms'er, jeg ville heller snakket med de. Så nå vet jeg ikke hva som skjer når jeg får strømregning neste gang. jeg trodde det var godt nok å sende en mail , men de svarer jo ikke på den. Er dette svindel, eller et pålitelig firma?
Tusenfryd Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Hvis du søker på firmanavnet oppe til høyre her, i Kvasir, så finner du noen artikler om firmaet.
Gjest trådstarteren Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Jeg forstår ikke helt hva du mener. Jeg prøvde å søke i kvinneguiden oppe til høyre, men ser ikke noen plass det står kvasir. :oops:
Gjest gjest13 Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 For all del, hold deg unna!! Det er et meget useriøst selskap. De har ingen kundeservice som fungerer, dvs ingen som svarer på henvendelser fra kunder, strøm avtalen dems er heller ikke på langt nær så lukrativ som den høres ut. Men dersom du ikke har skrevet under på noe, eller de gjorde opptak av samtalen (det må de isåfall opplyse om) så har ikke de noe de skulle ha sagt.
Englepus Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Rett under søkefeltet er det en lyseblå knapp med nedover-pil på. Trykk på den så får du flere valg
Gjest Violetta Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Uansett så har du jo angrefrist på det du ikke har kjøpt i butikk. Dvs. på nettet, over tlf og lignende.
Dru Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Her er en artikkel: http://www.olf.no/nyheter/ntb/2004/12/?24319
Gjest trådstarteren Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Puh! :o jeg greide å få avbestillt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå