Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snaaart ferdig utdannet sykepleier. Jeg har vært utrolig heldig og går ut i 100% stilling fra Juni 2020. Jeg har også en utrolig snill leder, som gir meg ferie når jeg selv ønsker og har behov for det i sommer. 
På grunn av corona tilstandene nå, så har jeg sagt jeg kan jobbe 100% frem til skolen (kanskje) starter igjen. 

Jeg skal derfor jobbe 100% før jeg starter med opplæring og 100% stilling. 

Når ville dere tatt ferie i sommer?

Alternativ 1: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> ferie i x antall uker -> 100% som sykepleier

Alternativ 2: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> 100% som sykepleier i x uker -> ferie i x antall uker

Alternativ 2: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Ferie i x antall uker -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> 100% som sykepleier uten ferie resten av sommeren

Anonymkode: acd3c...94f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for alternativ 2. 

Anonymkode: 6e275...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Et av de to siste (begge her alternativ 2...). Fordelen med det i midten er at du får noen uker med ferie etter å ha jobbet litt som sykepleier. Det er ofte litt av en læringskurve i starten = krevende. Da kan ferien gi deg litt pusterom. 

Anonymkode: 0da74...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...