AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg er snaaart ferdig utdannet sykepleier. Jeg har vært utrolig heldig og går ut i 100% stilling fra Juni 2020. Jeg har også en utrolig snill leder, som gir meg ferie når jeg selv ønsker og har behov for det i sommer. På grunn av corona tilstandene nå, så har jeg sagt jeg kan jobbe 100% frem til skolen (kanskje) starter igjen. Jeg skal derfor jobbe 100% før jeg starter med opplæring og 100% stilling. Når ville dere tatt ferie i sommer? Alternativ 1: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> ferie i x antall uker -> 100% som sykepleier Alternativ 2: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> 100% som sykepleier i x uker -> ferie i x antall uker Alternativ 2: Jobbe 100% i 8 uker som assistent -> Ferie i x antall uker -> Opplæring som sykepleier i 3 uker -> 100% som sykepleier uten ferie resten av sommeren Anonymkode: acd3c...94f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Jeg ville gått for alternativ 2. Anonymkode: 6e275...3b2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Et av de to siste (begge her alternativ 2...). Fordelen med det i midten er at du får noen uker med ferie etter å ha jobbet litt som sykepleier. Det er ofte litt av en læringskurve i starten = krevende. Da kan ferien gi deg litt pusterom. Anonymkode: 0da74...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå