AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 «-Voksne personer med underliggende kronisk sykdom som hjerte-karsykdom (kardiovaskulær sykdom)» jeg har ofte veldig mye hjertebank, og alltid hatt det. Når jeg søker på kardiovaskulær sykdom så kommer det opp hjerterytmeforstyrrelse. Er det det samme? Noen som vet? er jeg da i risikogruppen? og hva med anstrengelseastma? Anonymkode: bd982...581
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Ta forhåndsregler som at du er i risikogruppen. Det burde alle gjøre. Anonymkode: be6f7...dd6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Er tidligere kreftpasienter også i risikogruppen? Anonymkode: e1ad2...473
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er tidligere kreftpasienter også i risikogruppen? Anonymkode: e1ad2...473 Det vil jeg tro er helt avhengig av hvor lenge det er siden. Anonymkode: 5f417...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta forhåndsregler som at du er i risikogruppen. Det burde alle gjøre. Helsevesenet er allerede kraftig overbelastet, og vanlige folk anbefales å ikke ta kontakt med helsevesenet ang. corona, selv om de har sterke og smertefulle symptomer. Terskelen for å få testet seg er også veldig høy. F.eks. for høy til at min samboer, som jobber på sykehus og har symptomer, får lov til å ta testen. Anonymkode: 0f179...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helsevesenet er allerede kraftig overbelastet, og vanlige folk anbefales å ikke ta kontakt med helsevesenet ang. corona, selv om de har sterke og smertefulle symptomer. Terskelen for å få testet seg er også veldig høy. F.eks. for høy til at min samboer, som jobber på sykehus og har symptomer, får lov til å ta testen. Anonymkode: 0f179...5f5 Har jeg skrevet Ts skal ringe eller ta en test? Jeg skrev han/hun burde ta forhåndsregler. Alså passe ekstra godt på, god hygiene og ikke møte folk unødvendig. Anonymkode: be6f7...dd6 2
Anbefalte innlegg