AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg får ikke dratt til legen pga. smitte siden dette ikke er akutt, og det var laaang ventetid på videokonsultasjon. Jeg har smerter i en ankel som har kommet og gått, men nå er smertene der oftere og oftere og jeg holder på å bli sprø. Jeg har begynt å våkne om natta av at det gjør vondt. Jeg er ung og tror ikke det er leddgikt, slitasje(hadde leddgikt som barn så vet hvordan det føles), og jeg har ikke skadet meg. Jeg har hatt hjemmekontor i snart en uke uten å ha trent, så det blir ikke bedre med hvile heller. Jeg har tidligere hatt senebetennelse i ankelen på forsiden, det gikk bort med hvile. Men den smerten var mer stikkende og lokalisert, denne er mer diffus og bankende. Er som om den har ground zero nært det som kalles talus og navikulære bein(google), og så banker det ut i foten, særlig nedover. Massasje hjelper ikke, hvile hjelper ikke... Det kommer og går så mye at å ta smertestillende nesten bare blir tull. Sikkert håpløst spørsmål men; noen ide om hva det er? Så jeg kan google etter hva som kan hjelpe. Jeg sitter nå med hjemmekontor og klarer ikke få gjort noe for ankelen begynner å banke i hytt og pine. Anonymkode: 1b68d...e91
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: *snipp * Anonymkode: 1b68d...e91 Og en ting til; det er desidert verst når jeg går, akkurat i avsparket. Skal jeg gå i trapper må alltid den vonde foten først når jeg skal nedover. Anonymkode: 1b68d...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå